??velling=gulp??

vill-og-gal

Gift med forumet
Nå har lillebror fått velling til frokost og kvelds i går og i dag. Han koser seg virkeli med flaska. Men jessufader hvor han gulper gjennom dagen nå[:-] Noen av dere andre som har opplevd det samme? Bynner jo å lure på om jeg overforer han eller om han reagerer på det. Ingen magevont iallefall. Når ikke få på han klærne før de er utgulpa[&:][:'(]

Tror ikke jeg vil begynne med det hvis det gjelder flere...Synes han gulper nok med vanlig mme[8D]

Ja huff.. håper ikke at det kommer av det. Gulpa jo mye med bare mm oxo. Men nå tar det lixom helt av hær[&:]

ORIGINAL: Joffen

*kan dytte for deg i håp om at noen har erfaring med det*

Takk[:D][:D]

Jeg tipper at det er mer det at smokkhullet er større enn vanlig, så maten kommer fortere... [:)]
Vi har gitt henne velling en liten stund nå, og ikke opplevd noe mer gulp - men hun får ikke større flasketutt enn 2 - til vanlig bruker vi fremdeles 1, for hun sluker maten i ett slurp hvis hun har muligheten, og da kommer det fort opp igjen... [8D]

her er det ingen gulping, men han får det kun til kvelds. Han raper veldig godt midt i og etterpå. Storfornøyd!

ORIGINAL: gitte804

og jeg som tenkte på å begynne med velling siden han gulper så mye av mme.... Trodde det hjalp....

er vel ikke noe galt i å prøve seg frem? Kankje det funker supert på din lille?

ORIGINAL: cocoa

Nå har lillebror fått velling til frokost og kvelds i går og i dag. Han koser seg virkeli med flaska. Men jessufader hvor han gulper gjennom dagen nå[:-] Noen av dere andre som har opplevd det samme? Bynner jo å lure på om jeg overforer han eller om han reagerer på det. Ingen magevont iallefall. Når ikke få på han klærne før de er utgulpa[&:][:'(]

det kan være at du gir han for mye,du kan jo prøve med bare på kvelden først og så stige etter en uke, men ellers skjønne eg ikke kaffor han skal gulpe so mye,kanskje hakke ned på malt=)

Her avtok gulpingå ette me begynte med velling, va pga mykje gulp me prøvde da ut[:)]

Her har vi grøtpulver i nesten hver flaske og har ikke opplevd noe mer gulping.
Kommer litt en gang i blandt men det gjor det også før så har ikke forandret seg nå når vi gir velling

Har gitt han mindre mengde i dag. ca 80 ml med litt grøtpulver i. Han har enda ikke gulpa[:D] Men så stompet han like etter han spiste da[:)] Tror nok helst at det har med mengden og gjerne de hullene på tutten. Skal prøve med nr 2 til aventen i kveld tenker jeg. 

Back
Topp