vell

Brannjente

Forumet er livet
da har eg fått legetime 13.20 i dag.
sku egentli begynt på jobb igjen i morgen,så eg må nok få meg en sykemelding.gidder ikke gå på jobb og være kvalm og vondt i ryggen,e dere ikke eni snupper
så får vi se hva det blir til.
e gla kvalmen og slikt kom når vi va kommet hjem fa dyreparken og ikke når vi va midt på ferie[;)]
yepp legen min har self ferie men en annen lege duger vell like så godt

jeg rauk fort ut av jobb sist.... pga sånne småplager i begynnelsen av svangerskapet... som jeg trodde var store.... etterhvert så ble de jo store (bekkenplager)... så da kunne jeg ikke jobbe, så jeg gikk hjemme å sløva hele j***a svangerskapet... ikke å anbefale... ventetiden blir laaang og en blir slakk og sløv av det... så anbefaler deg å prøve å jobbe litt... redusert stilling eller noe???
vet aldri hva som venter en senere i svangerskapet....

men nå vet jeg jo ikke hvor ille det er for deg....[:)]

vell med dem to andre va eg heldig.jobbet 100 prosent helt til eg gikk ut i permisjon,men nå e det nå slik at hvert svangerskap e jo aldri lik da[;)]
så siden det e tidli enda så orker eg ikke gå rundt og være kvalm på jobben
og det vil jo gå over både kvalmen og bekkenet.
så eg håper jo at eg kan komme straks tilbake i jobb ,men føler at eg må tenke på meg selv og ikke jobben som første prioritering og jeg må komme meg av kvalmen først og bekkenet.
seee[;)]

Dette har ingenting m saken å gjøre, men har savnet å se deg her inne [:D]

thanx snuppi
same too you
e sykemeldt en uke og muligens uvi
ska ringe tilbake i morgen og få det bekreftet
andre som har som har opplevd uvi?
hmmm
merkeli merker jo ikke til det en gang
jaja får vente til i morgen og høre svaret

urinveisinfeksjon
hm rare greier
merker jo ikke noe til det en gang
dem sku dyrke det så sku eg ringe tilbake i morgen
hmmm
flere som har opplevd uvi?

UVI= urinveisinnfeksjon. sliter med samme dritten nå jeg å, men jeg kjenner det godt [:'(]
Fått antibiotika men bare spyr av de så gått over til tranebær kapsler og juice kjennes ut som om det begynner å hjelpe litt nå [:)]

ja uvi er noe dritt og har du først fått det så kommer det lettere igjen, men vis du sover med ulltruser så slipper du å få det. gamelt kjærringråd men har funktet på mange som jeg kjenner

thanx snupper
tok urinprøve hos legen og da sa hun at det va urinveisinfeksjon.
syns det e rart,merker jo ingen ting til det.
men sku få endeli svar i morgen

Hvis det er UVI, så sier jeg GOD BEDRING. Hater uvi, hos meg er det sinnsykt ubehagelig og vondt når jeg får det, håper jeg slipper unna drittet!

jo takk for det snuppi[;)]
hun damen på labotoriet sa det va muli urinveisinfeskjon men dem sku dyrke det til i morgen? og så sku eg få svar klokken 13 i morgen
eg merker jo ingen ting til det da.rare greier
googlet det og sto at det va vanli gravid og ikke merke noe til uvi så vi får se ka som skjer.........

har trulig det eg oggså men siden eg har det så ofte vil eg avvente å se om eg klare å roe det med tranebær, appjuice og epple cider eddik [:'(] så får me se om det gir seg litt[;)] Har ikkje lyst på noe kur no[>:]
god bedring til dekan andre med uvi da ...

takk takk
ska ringe tilbake til legen i dag klokken 13 og få svar

jenat mi: forhåpentlig vis og det høres sånn ut, så har du vært heldig med at har blitt oppdaget tidlig[;)]

det som gjør at legen sier UVI er då at:
de finner leucosytter og nitritte (og blod innimellom) i urinen..
og for at en får rett medisin er at de sender urinen til dyrking...

thanx snuppi
ble litt klokere plutseli[;)][;)]

Back
Topp