vell, vell

Lois Lane

Forumet er livet
Krabbe i magen, litt (og kanskje litt mer en litt) vin i blodet og en mann som snorker på sofaen.

Er liksom ikke klar til å legge meg heller. Tror vi må lage litt liv her inne.

Har forresten fått meg jobb, så vet dere det. tenker det er mange som sover godt i natt etter den opplysingen[8D]
Priser meg lykkelig for at mannen min våkner tidlig, sånn at jeg får sove leeeenge i morgen[:D]

Ja nå blir jeg virkelig å få sove godt !! [;)]

Hvilken jobb har du fått?[:)]

JEg er med!

gratulere med jobb da og vellykket kveld [:D]

som lærer. Var ferdig utdannet som adjunkt (høres MYE bedre ut enn lærer[8D]) i mai, så jeg er stor fornøyd. Nå begynner panikken å komme.... Skal jo klare å lære elevene noe også[&:][8D]

Tusen takk.

Har kost meg med god mat og litt drikke. Mannen tok med seg ungene hjem og la de for natten, så da ble det jo ett par glass ekstra. Trodde jeg kom til å gå det av meg på vei hjem,men den gang ei. Henger sikkert i ett gammelt skinn som meg[8D]

ORIGINAL: Speedsjarken

JEg er med!

rai rai[8D]

er IKKE klar til å legge meg. Kjenner det hadde vært godt med en is kald bayliss no, men flaska er tom.

er jeg veldig slem hvis jeg spiser opp chipsen til ene gutten, og kjøper ny til han i morgen[8D]

jeg ønsker meg jobb... [:D]
menn.. det ekke så lett... [8D]

og jeg er ensom å ubertrøtt [X(]

men nå kan jeg soooove godt i natt nå som du har fått seg jobb... [:)]
gratulerer masse!

Og jeg er med [:D] Vi radiokjendiser må jo holde sammen på en natt som denne..

hohoho party!!! [8D]  eller ikke, for jeg er på jobb, men det er stille..

Grattis med ny jobb da, hvilket klassetrinn skal du lære bort til  [8|]

ORIGINAL: MzDomino!

jeg ønsker meg jobb... [:D]
menn.. det ekke så lett... [8D]

og jeg er ensom å ubertrøtt [X(]

men nå kan jeg soooove godt i natt nå som du har fått seg jobb... [:)]
gratulerer masse!

Det kommer nok en jobb og kankker på døren til deg også. Ordner seg jo alltid for snille piker vet du[:D]

bra at jeg har redda nattesøvnen din[8D]

ORIGINAL: Lois Lane

JEg er med!

rai rai[8D]

er IKKE klar til å legge meg. Kjenner det hadde vært godt med en is kald bayliss no, men flaska er tom.

er jeg veldig slem hvis jeg spiser opp chipsen til ene gutten, og kjøper ny til han i morgen[8D]

Jeg hadde nok spist opp den chipsen, han har sikkert glemt den i morgen [;)]

jeg satser da på det[;)]
den ringer sikker på døra en dag tipper jeg.. sånn er det jo som regel.. [8D]

ORIGINAL: Lena Levegg

Party in da haaaaaus!!!!!! Skuffa over at jeg ikke har blitt spurt om autograf etter radio seansen, men jeg får jo bare forsette å kommentere her inne, så får jeg nok flere forespørsler. Ser meg nok snart på god morgen Norge[8D]

Jeg skal ha 5 trinn. Har ikke fått timeplanen enda, så vet ikke hvilke fag jeg skal ha. Kjenner jeg gru/gler meg. tenk om jeg ikke klarer å lære de NOEN TING[&:]

Bra det er stille på jobb da. Eller kanskje ikke? Spørs hva jobb du har. Går jo fortere om det er litt action da. Imponert over dere som klarer å jobbe natt jeg. Hadde sikkert sovna stående og i fart, for når jeg er trett, så jobber ikke kroppen min på lag med meg for å si det sånn

JEg er med!

rai rai[8D]

Jeg hadde nok spist opp den chipsen, han har sikkert glemt den i morgen [;)]

Neppe. Det er lørdagsgodten hans, og han har kjøpt den selv... skal begynne med snopefri på mandag, så det gjelder å stappe i seg til den tid. Må jo jobbe seg opp....

kan vi ikke krangle om noe? det er jo gøy!

Joooooo!!!!

Altså, jeg har to av tre barn fremover i bilen vår, og synst det er helt greit.

I dag har jeg til og med drukket ett helt glass vin til mate, mens guttene satt ved bordet (ved siden av) De kommer nok til å få varige mèn

Party in da haaaaaus!!!!!! Skuffa over at jeg ikke har blitt spurt om autograf etter radio seansen, men jeg får jo bare forsette å kommentere her inne, så får jeg nok flere forespørsler. Ser meg nok snart på god morgen Norge[8D]

Jeg skal ha 5 trinn. Har ikke fått timeplanen enda, så vet ikke hvilke fag jeg skal ha. Kjenner jeg gru/gler meg. tenk om jeg ikke klarer å lære de NOEN TING[&:]

Bra det er stille på jobb da. Eller kanskje ikke? Spørs hva jobb du har. Går jo fortere om det er litt action da. Imponert over dere som klarer å jobbe natt jeg. Hadde sikkert sovna stående og i fart, for når jeg er trett, så jobber ikke kroppen min på lag med meg for å si det sånn

Ja jeg er nesten litt skuffet selv assa, men men.. vi får nok flere sjanser skal du se [8D] jeg var jo ikke engang med...

Så 5. klasse.. haha, sønnen min skal opp i 5. nå han, og de får ny lærer. Er det sånn overalt, at da er det på tide med
noen som faktisk kan noe [8|] [:D] hehe.. Har vært litt oppgitt over de første, mye sykemeldinger og vikarer..
Og nå er det et helvette med mye lekser og dritt har jeg skjønt, så derfor jeg må jobbe om natten, så jeg kan
være mamma for Robin fra 14-16, og mamma for Pernille fra 16-19, og kone fra 20-20 15.. hahaha. Så jobbe igjen [&:]

Jeg jobber i hjemmesykepleien, så det er helt greit at det er stille, har bøker og BV så jeg kjeder meg jo ikke [:D]

Spist opp chipsen?

Joooooo!!!!

I dag har jeg til og med drukket ett helt glass vin til mate, mens guttene satt ved bordet (ved siden av) De kommer nok til å få varige mèn

Jeg syns IKKE det er greit at du har barna framover men at du drikker et glass vin til maten syns jeg bare vitner om sunn alkoholkultur :)

Joooooo!!!!

Dette håper jeg virkelig bare er tull assa, jeg kan sikkert adoptere de [:-]

Back
Topp