Velkomstgave fra Libero

tulips

Forumet er livet
Himmelbarn
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Septemberskattene 2023
Tenkte å tipse dere om at Libero har gratis velkomstpakke, og at denne fort kan ha hele 3 ukers leveringstid(det stod på bekreftelsesmail) :wacky: Greit å ordne med noen uker før termin, så ikke bleiene er for små innen de dukker opp!
 

Vedlegg

  • D99CA769-1D26-444B-AD94-DA134CF750A8.png
    D99CA769-1D26-444B-AD94-DA134CF750A8.png
    387,9 KB · Visninger: 58
  • 0B891B91-7227-4103-BADF-F40EDB7E360C.png
    0B891B91-7227-4103-BADF-F40EDB7E360C.png
    400,6 KB · Visninger: 58
Tenkte å tipse dere om at Libero har gratis velkomstpakke, og at denne fort kan ha hele 3 ukers leveringstid(det stod på bekreftelsesmail) :wacky: Greit å ordne med noen uker før termin, så ikke bleiene er for små innen de dukker opp!
Er dette samme pakke som BabyBox fra Apotek1, eller er det to forskjellige?
 
Last edited:
Tenkte å tipse dere om at Libero har gratis velkomstpakke, og at denne fort kan ha hele 3 ukers leveringstid(det stod på bekreftelsesmail) :wacky: Greit å ordne med noen uker før termin, så ikke bleiene er for små innen de dukker opp!
Jeg logget inn, men kommer ikke videre fra den "lilla siden". Hvor finner jeg det jeg har putta i handlekurven?

Edit: glem det. Jeg måtte inn på profilen min og endre status til at jeg var gravid. Er vel 5 år siden jeg var logga inn sist. Hadde 700 poeng da, så bestilte en ekstra sommerfugl. Den var så ekstremt populær hos de to andre, men stinka tilslutt så fælt at den måtte kastes :wacky:
 
Last edited:
Er dette samme pakke som BabyBox fra Apotek1, eller er det to forskjellige?
Ulik; og du får bare 1 STK bleie av hver som nevnt der, ikke en pakke. :hilarious:
Var i alle fall det i 2021, denne gang har jeg ikke orket å bestilt denne. Den er litt stusselig. Men den sommerfuglen er det mange som liker, da.
 
  • Liker
Reactions: HCS
Ulik; og du får bare 1 STK bleie av hver som nevnt der, ikke en pakke. :hilarious:
Var i alle fall det i 2021, denne gang har jeg ikke orket å bestilt denne. Den er litt stusselig. Men den sommerfuglen er det mange som liker, da.
Åja :hilarious: Har allerede 2 stk av den sommerfuglen:laughing001 Jaja, får et par bleier, en pakke våtservietter og et par truseinnlegg gratis uansett da:laughing002
 
Back
Topp