Hvordan skal grupper på 9 stk. klare seg mot nyere grupper som er veldig aktive?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tja vi får seHvordan skal grupper på 9 stk. klare seg mot nyere grupper som er veldig aktive?
Hehe ikke santHadde det vert i våre glansdager så hadde vi lett vunnet![]()
Joda kan godt være jegOm ingen andre kunne tenkt seg??hmm
ja minst 10 hver av dagene . Hmm nei tror ikke det siden sist du var her. Siste jeg vant var koffert
Haha, kan godt være det altså. Men vi må få.meldt oss påHehe ikke santmen vi får gjøre så godt vi kan
melde oss på i morgen . Hvem vet kanskje Totoro vil være lagleder
og malla må vi ha med oss[emoji173]
Egentlig tenker jeg det er det samme. Den som er leder skal melde på,motivere og evt snakke med Tamara om det er noe. Motivere gjør jeg uansett ,leder eller eiHaha, kan godt være det altså. Men vi må få.meldt oss på![]()
Neida det skal du slippe. Ser ut som Totoro blir. En av oss masekopper var liksom mest naturligJeg vil helst ikke![]()
Hyggelige masekopper daNeida det skal du slippe. Ser ut som Totoro blir. En av oss masekopper var liksom mest naturlig![]()
Ja syns da detHyggelige masekopper dahehe
Da er vi meldt på ^^Ja syns da det![]()
Ja det er det, men det er først til uken det starterDa er det bare å taste i vei da![]()
ok. Får varme opp nå hehe.Ja det er det, men det er først til uken det starter![]()
Må detok. Får varme opp nå hehe.