Velkommen til termin og barselsgruppe skravlekonkurranse i uke 12!

Ikke i bruk

Forumet er livet
I uke 12 ( 20 - 26 mars) vil vi avholde en skravlekonkurranse mellom termin og barselsgruppene!

All informasjon ligger i denne tråden

Påmelding skjer i to deler.

Dere melder dere først på som enkeltmedlemmer i denne tråden her, deretter velger dere en gruppeleder som melder på hele gruppen i tråden linket til over.

Påmeldingsfrist som enkeltmedlem i egen tråd i gruppen din er torsdag 16 mars.
Påmeldingsfrist som gruppe i denne tråden er lørdag 18 mars.

Velkommen med :)

Joda kan sikker hoppe på her. En konkurranse i ny og ned er jeg med på:p

Gøy at dere er med? Flere?
Dere må være minimum 9 stykker, og man MÅ ha skrevet seg opp i denne tråden om man skal ha muligheten til å vinne :)

Jeg skjønte ikke? Skravlekonkurranse ? :)
Jaa. Fra 20-26 mars holdes det skravlekonkurranse mellom termingruppene. Om du trykker på linken i posten her, ser du hva man kan vinne osv [emoji5]️[emoji106]

Jaa. Fra 20-26 mars holdes det skravlekonkurranse mellom termingruppene. Om du trykker på linken i posten her, ser du hva man kan vinne osv [emoji5]️[emoji106]
Den er god! Jeg skal skrive vanlige poster på vanlige tråder sant?
#trøttinøtta

#trøttinøtta
Ja, her inne på august. :) Ikke så nøye om det er på skjult, skravletråden, vanlige poster ellers, eller dagbøkene. :)

#trøttinøtta
Såå, da er du med? [emoji56]
Haha, prøver bare få flest mulig med, også får vi ta skravlingen når den kommer [emoji28]

Prøver meg på å spørre dere også [emoji3]
Foreløpig trenger vi bare nok folk, også får vi prøve skravle litt når den tid kommer [emoji4]

Spiller vel ingen rolle om vi vinner eller ikke, men kan jo være gøy å prøve? :)

Har du sett denne? [emoji4]

Back
Topp