Blivende_førstegangs_mor_2017
Første møte med forumet
Termin 23.05.2017 med førstemann
5+5 uker på vei 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er 6+6 i dag, tror jegHvor langt er du på vei?
Har ikke turt å ta flere tester i tilfelle det står ikke gravid. Men har symptomer som: vondt i brystene, treg mage, oppblåst, mye på do, en del matvarer smaker annerledes, og har ikke hatt mens siden august. Men jeg er ikke kvalm, og ikke så trøtt og slapp, og da tenker jeg mye på om jeg egentlig er gravid!? Vet at ikke alle blir kvalme, men man begynner jo å tenke litt
sign19 I følge terminkalkulatoren har jeg termin ca 26.mai! VelkommenHei! Ny baby på vei etter ni år Blir spennene! Har termin 8 eller 10 mai(legen får ikke bestemt seg ) Blir hyggelig å følge med her fremover. Er enormt plaget med kvalme dessverre på denne fronten...
Så gøy! Alt bra med deg da?Velkommen![]()
Vi er likt ser jeg : har baby på tur etter ni år og termin 08.mai eller 10.mai, alt etter hvilken app eller lege jeg vil se/høre på![]()
Kan ikke klage akkurat, men vært plaget med små blødninger fra og til siden uke 6 da. Bekkenløsning på plass, men utover det så har formen vært upåklagelig i forhold til sist gangSå gøy! Alt bra med deg da?![]()
Jeg har 4. Mai og skal på UL 6.des! Det var litt morsomtMenstermin 05.05.2017. 14+4 uker på vei. Skal på OUL 06.12.16. Blir spennende.