Gratulerer så mye!Hei Fikk positiv test i dag Hurra! Termin blir da hvis alt går fint 06.02.2017 Er så spent, dette er første gang for oss og har vært prøvere noen år. Krysser fingre og tær for at spira sitter gratulerer til dere alle
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så mye!Hei Fikk positiv test i dag Hurra! Termin blir da hvis alt går fint 06.02.2017 Er så spent, dette er første gang for oss og har vært prøvere noen år. Krysser fingre og tær for at spira sitter gratulerer til dere alle
Oi, så kjekt å møte andre med fosterbarn her!! Jeg er også fostermor. Er nå gravid, 7+2, etter 6 lange år med prøving.. Har en biologisk gutt på 8 år. Jeg har termin 16.2.17Termin 07.02.2017 om alt er beregnet riktig. Vi har prøvd i 6 år og har to fosterbarn fra før.. Vi gleder oss så mye. Krysser fingre og tær
Trondheim her også, termin 25. FebruarJeg er litt usikker når terminen er, men tror det er rundt 27. Februar. Blir uansett tidligere pga ks. Venter nr 4. Og jeg bor i Trondheim.
Så koselig å se at flere er fra TrondheimTrondheim her også, termin 25. Februar