Velkommen til Februar 2017!

Etter ammingen med lillemor (sluttet for fire mnd), har jeg ikke hatt ømme pupper rett før menstruasjonen lenger. Det er de heller ikke nå. He jo lest at grunnen til at de bli ømme er at de skal forberede seg til amming. Kan grunnen til at jeg ikke kjenner noe til det nå ha sammenheng med at jeg nesten akkurat er ferdig med å amme? Var rimelig ømt forrige gang
 
Termin 10.02.17 ❤️
Andre gangs gravid , har en sønn på snart 4 år prøvd i 2 år .
 
Termin 10.02.17 ❤️
Andre gangs gravid , har en sønn på snart 4 år prøvd i 2 år .
 
Hei hei :) ser vist ut som jeg skal være her inne med dere :) er allerede mamma til 2 små på 6(jente født i 2009) å 3 år (gutt født i 2012) :) å har ei bonus jente på 7(født i 2009), så dette blir litt mine, dine, våre opplegg :)
Men vi gleder oss! ImageUploadedByBV Forum1466975497.301726.jpg
 
Ser babyverden appen ikke her heeelt med. Når jeg taster inn første dag i siste mens )15 mai.. Lagrer.. Så neste gang jeg går inn o appen har den endret seg til 13 mai.. Heeile tiden
 
Termin 07.02.2017 om alt er beregnet riktig. Vi har prøvd i 6 år og har to fosterbarn fra før.. Vi gleder oss så mye. Krysser fingre og tær ❤️
Oi, så kjekt å møte andre med fosterbarn her!! Jeg er også fostermor. Er nå gravid, 7+2, etter 6 lange år med prøving.. Har en biologisk gutt på 8 år. Jeg har termin 16.2.17
 
1 uke siden idag jeg tok test, og fikk positiv! Har til nå tatt 3 tester. 2 stk i Norge, og en her på Mallorca. Alle viste positiv
 
Hei. Er det noen som er fra området Eidsvoll her? Jeg venter mitt første barn i februar. Hadde vært koselig å snakke med noen som er i samme båt :)
 
Jeg er litt usikker når terminen er, men tror det er rundt 27. Februar. Blir uansett tidligere pga ks. Venter nr 4. Og jeg bor i Trondheim.
 
Hei! :)
Venter mitt første 18. februar. Prøvd i ett år og veldig kjekt at den endelig satt :)
 
Back
Topp