Velkommen Rose 80

Tusen takk! Skal si det var en hyggelig velkomst...

har ikke vært her inne så mye da jeg synes at designet på forumet er så tungvint, men det går jo greit likevel!

Tusen takk for en hyggelig velkomst!  :-)

Har termin 17. april, men tror nok ikke jeg kommer til å gå ut tiden!
Fødte 12 dager før sist, og har veldig mye med kraftige kynnere hele tiden.
Sitter her på jobb nå, og hver morgning når sjefen min ser meg så sier han:
"Ja men er du her i dag også??? Du ser temmelig verpeklar ut!"

Søndag var jeg redd noe var i gjerde, kynnerene var så sterke at jeg ikke klarte å stå oppreist og de satt i ryggen. Mistenkelig likt riene under forrige fødsel...Nevnte det for jordmor men hun sa ikke noe særlig...kan ikke huske at jeg hadde det slik sist!

Så får vi vente å se på når det lille vesenet i magen min ønsker å se dagens lys. Skal bli spennende å se om det er en gutt eller en jente inni der!

ORIGINAL: mini3286

Velkommen hit

Tja hvem vet, plutselig en dag er sitter du der med et lite nurk i armene dine og lurer på :
"Hva i all verden skal jeg gjøre med deg? Er det du som skal styre livet mitt fra nå av?"

Husker så godt at jeg tenkte slik da jeg holdt sønnen min i armene for første gang? hvordan skulle jeg få dette til.

velkommen[:D]

HEISANN. VELKOMMEN HIT.[:)][:)]

Hei!!

Velkommen hit til oss!! Håper du vil like deg her! Vi er en skikkelig fin gjeng[:D][:D]

Velkommen så mye...
Legger deg til på alle listene vår som vi har under topp tråden... [:)]

VELKOMMEN TIL OSS!!!!!!!!

DETTE ER EN FIIN GJENG!!!!!!!

[:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]

Velkommen[:)]

Velkommen hit til oss![:D]

ORIGINAL: Rose 80
"Hva i all verden skal jeg gjøre med deg?

Dette tror jeg jeg også kommer til å tenke på når jeg får en baby med hjem fra sykehuset..... [:o]

Velkommen hit!!!

Velkommen hit til oss[:D]

Hei og velkommen hit![:D] Kan hende du er nestemann ut da?[;)] 

Tror ikke jeg er nestemann ut nei, må iallefall på jobb på mandag så h*n må bare holde seg inni der til tirsdag!
De veldig sterke kynnerene er borte nå...bare vanlige litt sterke kynnere så det skjer nok ikke noe enda på en stund...men mindre gubben trør til da med noen av vidunderdråpene sine hehe. Men når jeg legger meg kl 21 og han kl 02 så er det litt vanskelig å få til

Må bare få si TUSEN TAKK til alle som har ønsket meg velkommen....det var kjempekoselig!

Back
Topp