Velkommen, Nordlands pia!!

Lillepusen

Forumet er livet
Hei, og velkommen hit, Nordlandspia!!!

Gratulerer så masse med spiren din i magen! [:)][:)][:)] Å dette er så koselig! Stadig fler som lykkes...

Håper du får et fint svangerskap og at du koser deg her inne på forumet!

hei! veit ikke om jeg svarte deg i sta er ikke så dreven på dette. Tusen takk for en hyggelig velkomst fra deg. nu blei jeg glad. når var det du hadde termin? å hvor langt er du på vei.Ut fra beregningene her inne på bebyverden så har jeg termin 19 juni. hadde ikke trodd at det skulle skje.i hvertfall ikke nå.har nylig mistet moren min så ejg har vært veldig opptatt av dette, å tengt som så at det har jo ikke skjedd noe de andre månedene så hvorfor skulle det skje nå¨. Men ei veninnde sa det til meg at det er når du minst venter det at det skjer.å det stemmte jo faktisk, hadde gitt opp og tengte at jeg hadde nok å ordne opp i. gleder meg så veldig dette er et stort ønske som er gått i oppfyllelse. håper du er like glad for ditt svangerskap.. ser frem til å bli bedre kjennt med deg.. klem fra nordlandpia

ORIGINAL: nordlands pia

hei! veit ikke om jeg svarte deg i sta er ikke så dreven på dette. Tusen takk for en hyggelig velkomst fra deg. nu blei jeg glad. når var det du hadde termin? å hvor langt er du på vei.Ut fra beregningene her inne på bebyverden så har jeg termin 19 juni. hadde ikke trodd at det skulle skje.i hvertfall ikke nå.har nylig mistet moren min så ejg har vært veldig opptatt av dette, å tengt som så at det har jo ikke skjedd noe de andre månedene så hvorfor skulle det skje nå¨. Men ei veninnde sa det til meg at det er når du minst venter det at det skjer.å det stemmte jo faktisk, hadde gitt opp og tengte at jeg hadde nok å ordne opp i. gleder meg så veldig dette er et stort ønske som er gått i oppfyllelse. håper du er like glad for ditt svangerskap.. ser frem til å bli bedre kjennt med deg.. klem fra nordlandpia

Hei igjen! [:)] Er jo så hyggelig med nye folk her inne. Blir jo bare fler og fler!!! [:D]

Jeg har termin 17.juni ut fra BV sine utregninger. [:)][:)][:)] Så gøy at vi har termin så likt! Blir en flott tid framover!!! (men jeg kjenner jeg ikke virkelig kan juble før 1.des som er den magiske 12ukers-dagen)

Trist å høre om moren din. [:(] Sender deg en stor trøsteklem!

Det sies jo at det lettere skjer hvis man tenker litt mindre på det... men det er jo ofte ikke så lett! Vi er midt i oppussingsarbeid på kjøkkenet vi, og det stresser oss ganske mye (huset ser ut som en stor stygg byggeplass...). Så vi tenkte at det neppe klaffet denne mnd fordi vi var så stressa... I tillegg leste jeg i horoskopet mitt (eh ja stemmer, synes sånt er kjempemoro å lese) at noe flott skulle skje 22 oktober. Og det tilsvarte el-datoen min neste mnd... [8|] [:D] Men den el`en finner aldri sted, hihi. Så hva er det for noe fint som skal skje den 22??? [:)] Blir spennede!

Blir gøy å bli bedre kjent med deg! [:)] Har du tenkt på å skaffe deg en sånn ticker? (sånn telle-linje nederst på innleggene dine).

Lykke til videre!!! [:)][:)][:)]

[:D]Hei igjen!!! Får ikke sove ligger bare å tenker på hva som skjer inni magen min,er kjempe oppblåst og kjenner at noe skjer det strekker og drar.Noen ganger blir jeg bekymret men har jo skjønnt at slik skal det være. Husker ikke så mye fra sist gang.Nei tror du har rett i det du sier med at når man venter det minst så skjer det.jeg er så opptatt av å ordne med boet etter mamma å få pusset opp og solgt leiligheta hennes i oslo.så det blir mange turer nedover dit fram til feb.Men alt går .[:)][:)][:)][:)]syns også det var kjmpe gøy at vi blir å ha termin så tett på hverandre.

Da kan vi følge hverandre gjennom svangerskapet.Du skal se at det skjer noe den 22 som er gledelig.spennende.Jeg syns dete r gøy å lese horoskopet, det stemmer jo faktisk ofte. kunna godt ha tengt meg slik ticker men jeg er som sagt ikke noe flink med pc.Skal prøve å se om jeg ikke klarer å komle meg til å få det til på et vis, det er sikkert ikke så vanskelig. Rart at man skla føle seg så gravid, følte meg slik i over ei uke før jeg testet positivt.men slik var ejg forige gang. Håper bare jeg slipper et helt svangerskap over do skåla. Det gjorde jeg sist.Ser du er gift, vi hadde faktisk bestemmt oss for å gifte oss ca. ei uke før vi fikk vite at vi var gravid.070707 i uke 27 men det ser ut som art vi må legge det på hylla.Men vill myyyye heller ha baby.

Ser du er gift, vi hadde faktisk bestemmt oss for å gifte oss ca. ei uke før vi fikk vite at vi var gravid.070707 i uke 27 men det ser ut som art vi må legge det på hylla.Men vill myyyye heller ha baby.

Hehe, ja det skjønner kanskje blir litt vel hektisk... [:D] Og tenk så stor kjole du hadde måttet ha da! [;)] (men finnes jo veldig mange pene kjoler for gravide for tiden, da!) Så fin dato dere hadde valgt dere da... Lett å huske i allefall!!!

Ang ticker... Klikk inn på en av de du ser som du liker, da kommer du til en side der du kan lage og justere dato og diverse. Så kommer det opp noen "adresser", og den som begynner på URL skal du kopiere og lime inn under Signatur på Min profil øverst på siden du ser når du er logget inn på forumet. Puh, detta ble knotete!!! Uff, er ikke så flink... [8|] Lykke til![;)]

syne det er litt rart for får oppgitt at jeg nå er 4 uker og 4 dager på vei men på tickern står det 4 og 2 dager hvorfor det, har jo oppgitt akkurat samme dato begge stedene

nå fannt jeg ut av det.Inne der ticckern er laget så må man søke på termin kalkulatoren og da kommer det opp etter deres utregninger så i føle den så blir det rett begge stdene nå.Godt det ble ordnet da. maser fælt jeg nå, får håpe det ikke er noen som blir dritt lei nå da.skulle vel kansje kalt meg nordlandstrompeten for jeg snakker jo hele tiden.. hehehe

nå fannt jeg ut av det.Inne der ticckern er laget så må man søke på termin kalkulatoren og da kommer det opp etter deres utregninger så i føle den så blir det rett begge stdene nå.Godt det ble ordnet da. maser fælt jeg nå, får håpe det ikke er noen som blir dritt lei nå da.skulle vel kansje kalt meg nordlandstrompeten for jeg snakker jo hele tiden.. hehehe

Moroklumpen!!! Ikke tenk på det engang! [:)][:)][:)]

Back
Topp