[:D]Hei igjen!!! Får ikke sove ligger bare å tenker på hva som skjer inni magen min,er kjempe oppblåst og kjenner at noe skjer det strekker og drar.Noen ganger blir jeg bekymret men har jo skjønnt at slik skal det være. Husker ikke så mye fra sist gang.Nei tror du har rett i det du sier med at når man venter det minst så skjer det.jeg er så opptatt av å ordne med boet etter mamma å få pusset opp og solgt leiligheta hennes i oslo.så det blir mange turer nedover dit fram til feb.Men alt går .[:)][:)][:)][:)]syns også det var kjmpe gøy at vi blir å ha termin så tett på hverandre.
Da kan vi følge hverandre gjennom svangerskapet.Du skal se at det skjer noe den 22 som er gledelig.spennende.Jeg syns dete r gøy å lese horoskopet, det stemmer jo faktisk ofte. kunna godt ha tengt meg slik ticker men jeg er som sagt ikke noe flink med pc.Skal prøve å se om jeg ikke klarer å komle meg til å få det til på et vis, det er sikkert ikke så vanskelig. Rart at man skla føle seg så gravid, følte meg slik i over ei uke før jeg testet positivt.men slik var ejg forige gang. Håper bare jeg slipper et helt svangerskap over do skåla. Det gjorde jeg sist.Ser du er gift, vi hadde faktisk bestemmt oss for å gifte oss ca. ei uke før vi fikk vite at vi var gravid.070707 i uke 27 men det ser ut som art vi må legge det på hylla.Men vill myyyye heller ha baby.