Velkommen 10+0! :D

• Trådstarter Trådstarter FrkLiestølOlsen
  • Opprettet Opprettet
F

FrkLiestølOlsen

Guest
Føler det blir bare bedre å bedre, samtidig som jeg tenker og er redd for at det ikke er noe liv der inne :( det er nok min største frykt!
Men hvor stor er sjansen for at man merker at noe går galt underveis? Da mener jeg SA og MA.

Håper jordmor ringer meg imorgen og kan avtale en time så fort som mulig for jeg er så spent og vil så gjerne høre og se den lille snart! :)))

Gratulere med 10 uker! Kjenner litt på frykten for at noe er galt, men er ikke SA uansett vanligere enn MA?

Gratulerer med 10 uker, det er jeg også i dag ;)
Di aller fleste kjenner vel litt på den frykten tror jeg.
En sa vil du nok merke ved kraftige blødninger og smerter (slik var det for meg), men en ma tror jeg kan være litt mer skjult. Mener å ha lest at ved en ma så merkes det ikke før det har gått en stund (?)
Jeg tror også at det er mer vanlig med en sa enn en ma..
Men dette går nok bra skal du se ;)
Jeg har egen doppler hjemme, så da kan jeg høre hjertelyden:D
Hørten den for første gang i går :)))

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Grattis med ti uker. :)

Inne på babyverden sine sider står jo at det er like vanlig å være på sitt dårligste på denne tiden, eller å gå fra masse symptomer til å nesten ikke merke man var gravid. Det er så skummelt og jeg vet akkurat hvordan du har det.

Jeg hadde en MA i høst, ble oppdaget i 13 uke. Da hadde den dødd mellom uke 9 og 10, hadde sett hjertet slå i uke 9+3. Dette er veldig veldig sjelden, så regner med du bare er heldig som ikke er dårlig lengre. :) Mine symptomer har avtatt de siste dagene også og jeg er livredd for at det har gått galt igjen. Forferdelig følelse. :(

Masse klemmer til deg, krysser fingrene for at alt er greit.

Tusen takk :)) og gratulerer til andre som også er inne i sin 10 uke :D
Tusen takk for alle svar, det hjalp å lese.
Hadde vært greit å kunne høre hjertelyden når du ville. Hvor får du kjøpt sånn? :-)

Grattis med ti uker. :)

Inne på babyverden sine sider står jo at det er like vanlig å være på sitt dårligste på denne tiden, eller å gå fra masse symptomer til å nesten ikke merke man var gravid. Det er så skummelt og jeg vet akkurat hvordan du har det.

Jeg hadde en MA i høst, ble oppdaget i 13 uke. Da hadde den dødd mellom uke 9 og 10, hadde sett hjertet slå i uke 9+3. Dette er veldig veldig sjelden, så regner med du bare er heldig som ikke er dårlig lengre. :) Mine symptomer har avtatt de siste dagene også og jeg er livredd for at det har gått galt igjen. Forferdelig følelse. :(

Masse klemmer til deg, krysser fingrene for at alt er greit.

Tusen takk :))
Ja, det er nok helt vanlig. Men som du sier, så er det skummelt. Har enda ikke vært å hørt hjertelyden, så håper jeg kan det snart eller se den lille. Tror det hadde vært en stor lettelse og at jeg først da kunne roet meg :)

Huff.. Høres ikke mye greit ut :/
Håper det går greit denne gangen for deg! Skjønner at det er en forferdelig følelse.. :(

Men takk for svar, føler det hjalp litt. Og krysser fingrene for at vi begge får ett bra svangerskap og at alt er som det skal! :) masse lykke til og mange klemmer til deg. :)

Back
Topp