Velig redd..

Fikk papirene idag og blodprøve og urinprøver blir tatt i morgen. Henvisning til OUL blir sendt idag. Magesmertene sjekket hun ikke noe ekstra med men måtte bare vente å se...

Det var da enda godt!
Håper at jordmor kan hjelpe deg når du kommer til henne. Du trenger ekstra oppfølging, det burde være en selvfølge.

Har ikke lest hele dialogen, men hva med å prøve å ringe Jm-kontoret enda engang, si at det haster

Spurte i uke 10 men da mente hun at det var for tidlig å få papirer.. Min kege er tilbake i slutten av januar så har lite lyst å bytte da hun er FANTASTISK... Har ikke meldt meg til OUL..
Nei da skjønner jeg. Men hadde ringt til sykehuse/gyn å sagt jeg var gravid i den å den uka å sagt legen ennå ikke hadde sendt rekvesisjon til oul.. kanjo hende du ikke får plass før du er for langt kommet da viss det er så sprengt kapasitet

Nei da skjønner jeg. Men hadde ringt til sykehuse/gyn å sagt jeg var gravid i den å den uka å sagt legen ennå ikke hadde sendt rekvesisjon til oul.. kanjo hende du ikke får plass før du er for langt kommet da viss det er så sprengt kapasitet

Hun skulle sende henvisning idag og videre sykemelding men har ikke sendt sykemeldinga så må ringe i morgen å høre om hun har gjort det..

Back
Topp