L Lizzi83 Glad i forumet 9 Mai 2010 #21 jeg har kutta ris/pasta/brød/ ting med hvetemel i, men jeg sliter m sjokolade kuttet.. hvordan skal jeg få til å kutte sjokoladen???? det er vel viljestyrke det heter.. men å frukt .. sukk det er jo så godt ..
jeg har kutta ris/pasta/brød/ ting med hvetemel i, men jeg sliter m sjokolade kuttet.. hvordan skal jeg få til å kutte sjokoladen???? det er vel viljestyrke det heter.. men å frukt .. sukk det er jo så godt ..
VeldreidSkrævadottir Forumet er livet 9 Mai 2010 #22 HALLELUUUJA!!! [:D][:D][:D] Etter noen dager forsvinner søtsuet![:)]
Minismurf Gift med forumet 9 Mai 2010 #25 ORIGINAL: lille iskaffe men hvor mye karb ca bør man ligge på om dagen ? Hvis du skal være i ketose - 15 kh per dag. (1 glass lettmelk har ca 19 kh...)
ORIGINAL: lille iskaffe men hvor mye karb ca bør man ligge på om dagen ? Hvis du skal være i ketose - 15 kh per dag. (1 glass lettmelk har ca 19 kh...)
Bibbii Elsker forumet 9 Mai 2010 #27 Så flink du er Siw!!! Godt å komme i gang og få tilbake kroppen sin! You go girl [:D]