Veldreid!

Exito

Elsker forumet
Ble så imponert av ditt vektap i går, så har tenkt på det siden da[:D]

Har du kjøpt den ketolyseboka, soyaproteinmelet osv?

Hvor mange kg skal du ned ca?
Ønsker å gå ned ca 10 kg, er det en dum kur da?

Andre er hjertlig velkommen til å svare[:D]

Lurer på det samme jeg.. har også tenkt på det siden i går[8D]

Jeg vurderer å starte på dette selv , men lurer på om jeg må ha boka osv , eller om jeg bare skal begynne å spise det rette for ketolysen[8|]

Skal dere på ketolysen så må dere være veldig nøye med det dere gjør hvertfall, for det er jo snakk om en del fett og hvis dere overspiser så går det jo feil vei [:-]

Kan noen gi meg linken til tråden der dette er beskrevet?? For å stille nyskjerrigheten min...

ORIGINAL: Baby R

Kan noen gi meg linken til tråden der dette er beskrevet?? For å stille nyskjerrigheten min...

Her står det litt om ketolyse [:)]

Ooooh, egen tråd[:D]

Takk for det, er imponert over meg selv igrunn også[:D] Jeg skulle hatt pokal for at jeg suger til å slanke meg, og eier null viljestyrke[&:][:D]

Jeg har bestilt den boka til han Dr.ettellerannet, men alt jeg kan har jeg lest på de sidene jeg linket til i den andre tråden.
Har ikke kjøpt noe mel nei!

Skal ned mere enn 10kg for og si det sånn[:-] De sier at denne kuren er for de som skal ned 10kg ellere mer, så vil tro den er gull for deg[:)]

Må bare legge til igjen at jeg ikke syns dette var noe vanskelig og lære seg i det heletatt, og etter og ha sett at det funker så angrer je aldeles ikke på at jeg har brukt litt tid på og sette meg inn i det! Jeg ar slanket meg på, jeg tuller ikke ALLE mulige måter, og dette er DESIDERT det enkleste EVER!!![:)] Jeg spiser og koser meg, og føler absolutt ikke at jeg er på slankern!

det står på siden at kuren er for de som skal ned mer enn 10 kg...

jeg har tenkt å prøve meg på enn litt light versjon av dette
ammer og orker ikke stresse med mat osv.. må ha ting enkelt jeg... blir for mye å sette seg inn i..
er sikkert ikke det ,men virker sånn...
jeg sulle helst hatt en ukes meny å fulgt jeg ;)

Så jeg prøver nå og kutte ut ris,pasta,poteter og brød...
og ikke spise så mye karbohydrater...
er ikke sikkert det går like fort nedover , men så lenge det går nedover er jeg fornøyd!
=)

Hvor mye hadde du gått ned Veldreid?på hvor lang tid?

ORIGINAL: lille iskaffe

Hvor mye hadde du gått ned Veldreid?på hvor lang tid?

7 kg på to uker[:D]

Takk for svar![:)]

Tror jeg skal kaste meg inn i det, med en litt lettversjon, så blir sikkert mere lavkarbo[:)]

Vekta har stått stille alt forlenge nå!

*sukk* Holde seg unna alle godsakene som poteter, ris, bröd og pasta.
Middagene mine inneholder alltid en av disse[&o], fordi ejg er så glad i det.

kan man spise frukt?

kan man spise frukt?

Tror det er fy.. er jo fruktsukker i det.... mener det bare er grønt en kan spise av slike ting , men er ikke heeeelt sikker[8|]

kan man spise frukt?

dårlig med frukt... kan spise litt jordbær da =)

Kan ikke spise noen form for frukt eller rotgrønnsaker (eller mais!).
Og OBS: tyggis og pastiller uten sukker er det MASSE kh i!!

Jeg kjøpte inn boka, stix og tabletter (kosttilskudd) i januar som står til pynt. Kan sikkert selge det for en billig penge. De anbefaler boka for de som skal gå kuren.
Ellers finner man alle disse produktene på enkelte Meny-butikker [;)]
Soyaprotein er et must etter hvert. Man blir ganske lei av å bare spise egg og bacon. Da kan man ihvf bake litt div. brød, vafler osv. og få variasjon.

Man kan ikke overspise på kuren. Greia er å spise når man er sulten, og helst da masse feit mat, siden fett forbrenner fett. Stort vekttap i begynnelsen er som alltid vann, men det gir motivasjon! Etter 4-5 uker starter den virkelige fettforbrenninga [;)]

Baby R: Bytt ut alle de produktene med byggris. Kjempegodt og sunt alternativ. Jeg spiser ikke noen sånne produkter, og fikk GO fra kurslederen min på Easylife på byggris. Hver dag til og med [:D]

ORIGINAL: Minismurf

Jeg kjøpte inn boka, stix og tabletter (kosttilskudd) i januar som står til pynt. Kan sikkert selge det for en billig penge. De anbefaler boka for de som skal gå kuren.
Soyaprotein er et must etter hvert. Man blir ganske lei av å bare spise egg og bacon. Da kan man ihvf bake litt div. brød, vafler osv. og få variasjon.

Man kan ikke overspise på kuren. Greia er å spise når man er sulten, og helst da masse feit mat, siden fett forbrenner fett. Stort vekttap i begynnelsen er som alltid vann, men det gir motivasjon! Etter 4-5 uker starter den virkelige fettforbrenninga [;)]

Baby R: Bytt ut alle de produktene med byggris. Kjempegodt og sunt alternativ. Jeg spiser ikke noen sånne produkter, og fikk GO fra kurslederen min på Easylife på byggris. Hver dag til og med [:D]

på siden til doktorn stod det at man kunne spise litt jordbær? =)

ORIGINAL: #Åsen#

ORIGINAL: Minismurf

på siden til doktorn stod det at man kunne spise litt jordbær? =)

Jordbær går vel under katogorien bær tror jeg[:D][&:]

kan spise bringebær også[:)]Tror det er ganske lite karbo i bringebær, blåbær derimot er det litt mere karbo i. Leste det på lavkarbo i dag

Ja, det gjør det sikkert [;)] Vet ikke hvor mye, jeg?
Har bare lagt til meg vanen med 0 frukt. Man kan jo i prinsippet spise alt, i begrensede mengder.. Bare man ikke overstiger kh/dag. Meeen kjedelig å bruke opp hele dagsrasjonen på en sjokoladerute liksom [8D]

Back
Topp