Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: lille iskaffe
Hvor mye hadde du gått ned Veldreid?på hvor lang tid?
ORIGINAL: lille iskaffe
kan man spise frukt?
ORIGINAL: Minismurf
Kan ikke spise noen form for frukt eller rotgrønnsaker (eller mais!).
Og OBS: tyggis og pastiller uten sukker er det MASSE kh i!!
Jeg kjøpte inn boka, stix og tabletter (kosttilskudd) i januar som står til pynt. Kan sikkert selge det for en billig penge. De anbefaler boka for de som skal gå kuren.
Ellers finner man alle disse produktene på enkelte Meny-butikker [;)]
Soyaprotein er et must etter hvert. Man blir ganske lei av å bare spise egg og bacon. Da kan man ihvf bake litt div. brød, vafler osv. og få variasjon.
Man kan ikke overspise på kuren. Greia er å spise når man er sulten, og helst da masse feit mat, siden fett forbrenner fett. Stort vekttap i begynnelsen er som alltid vann, men det gir motivasjon! Etter 4-5 uker starter den virkelige fettforbrenninga [;)]
Baby R: Bytt ut alle de produktene med byggris. Kjempegodt og sunt alternativ. Jeg spiser ikke noen sånne produkter, og fikk GO fra kurslederen min på Easylife på byggris. Hver dag til og med [:D]
ORIGINAL: #Åsen#
ORIGINAL: Minismurf
Kan ikke spise noen form for frukt eller rotgrønnsaker (eller mais!).
Og OBS: tyggis og pastiller uten sukker er det MASSE kh i!!
Jeg kjøpte inn boka, stix og tabletter (kosttilskudd) i januar som står til pynt. Kan sikkert selge det for en billig penge. De anbefaler boka for de som skal gå kuren.
Ellers finner man alle disse produktene på enkelte Meny-butikker [;)]
Soyaprotein er et must etter hvert. Man blir ganske lei av å bare spise egg og bacon. Da kan man ihvf bake litt div. brød, vafler osv. og få variasjon.
Man kan ikke overspise på kuren. Greia er å spise når man er sulten, og helst da masse feit mat, siden fett forbrenner fett. Stort vekttap i begynnelsen er som alltid vann, men det gir motivasjon! Etter 4-5 uker starter den virkelige fettforbrenninga [;)]
Baby R: Bytt ut alle de produktene med byggris. Kjempegodt og sunt alternativ. Jeg spiser ikke noen sånne produkter, og fikk GO fra kurslederen min på Easylife på byggris. Hver dag til og med [:D]
på siden til doktorn stod det at man kunne spise litt jordbær? =)