Veldig vondt i ryggen..

jente 92

Elsker forumet
Er det vanlig å få vondt i ryggen så tidlig i svangerskapet? Er 9+5 idag.

Men får det stort sett bare når jeg er på jobben. Jeg jobber på matbutikk som låseansvarlig, og det blir mye tunge løft så får veldig vondt allerede tidlig i vakta :(

Har nesten aldri vondt i ryggen ellers..

Sent from my Nexus 5 using BV Forum mobile app

Men får det stort sett bare når jeg er på jobben. Jeg jobber på matbutikk som låseansvarlig, og det blir mye tunge løft så får veldig vondt allerede tidlig i vakta :(

Jeg fikk plutselig vont i ryggen på jobb, har aldri hatt det før. Jeg spurte derfor legen min og han sa det var helt sikkert hormonelt og ikke uvanlig :)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Æ får å ondt i ryggen når æ e på jobb, å i hoften:o Hoften kan æ få ondt i hvis æ ligg for lenge på ei sia. Men æ løfte ikke tungt:)
Husk å vær forsiktig med tunge løft:)

Jeg sliter også veldig med ryggen...har en prolaps som tydligvis blir verre når jeg er gravid??? :( er utrolig vondt, slitsomt og irriterende! Føler meg helt ubrukelig! Er sykepleier og har mange tunge stell og løft i løpet av en dag samtidig som tempoet er skyhøyt... skal til legen i morgen og be han hjelpe meg å legge en plan for hvordan jeg skal kunne henge med i jobben min...

Jeg også får vondt i korsryggen når jeg har gjort mye...

Takker for svar. Dessverre så er det veldig vanskelig for meg og unngå tunge løft. Men skal si på jobben idag at jeg ikke kan løfte tungt pga vond rygg bare :) vil ikke si jeg er gravid enda :) får prøve å ta lette ting idag når det er varer ikveld :)

Er utrolig redd for å skade den lille..

Fikk vondt i ryggen allerede i uke 5!:O skikkelig stiv og vond korsrygg! Har ikke tunge løft på jobb og er vond uansett situasjon... er bisstnok et helt normalt svangerdkap symptom:)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Tror det er vanlig. Mye vondt her også men det kommer av litt forskjellige ting. Det verste er hvis jeg står mye i løpet av en dag og da mye stillestående. Hektiske dager gjør også vondt på kvelden men noe av det verste har vært de dagene jeg har vært dårlig at jeg har vært sengeliggende omtrent hele dagen.. Så for min del hjelper en grei gåtur hver dag i gode sko og godt underlag :)

Back
Topp