Ligger å ikke får sove fordi jeg har så utrolig vonde «mensensmerter». Er i uke 7, med barn nr.3, de to første er nå 10 & 14 år, kan huske at jeg hadde litt sånne smerter med dem også, men jeg var såpass ung da (er 37 år nå), at jeg var betydelig mer avslappet til om det kunne være en begynnende abort da (skjer det så skjer det - typ), enn nå som jeg er såkalt geriatrisk, og alle risikoene er større, og dette var ikke en planlagt graviditet, så går det gæli’ er jeg ganske sikker på at mannen ikke ønsker å prøve igjen. Så føler dette er min siste sjanse på en måte, og jeg elsker den lille spira allerede jeg da (litt tullete kanskje ), og føler meg veldig heldig som får mulighet til å oppleve dette på nytt, med så store barn som jeg allerede har
Jeg har ikke hatt blødning av noen sort hittil, hadde det aldri med de to første heller. Ei heller opplevd en abortering før.. Men veldig redd for å gå på do og evt se blod på papiret sånn som disse murringene/takene føles for øyeblikket! Kjenner det ned i låra og i hele korsryggen, og verre enn når jeg faktisk har mensen. Kan alder ha noe å si? Kan man få vondere strekninger i livmora når man er i slutten av 30-åra ?
Dette ble veldig langt! Men ligger her og ikke får sove, og tenker meg i hjel !
Jeg har ikke hatt blødning av noen sort hittil, hadde det aldri med de to første heller. Ei heller opplevd en abortering før.. Men veldig redd for å gå på do og evt se blod på papiret sånn som disse murringene/takene føles for øyeblikket! Kjenner det ned i låra og i hele korsryggen, og verre enn når jeg faktisk har mensen. Kan alder ha noe å si? Kan man få vondere strekninger i livmora når man er i slutten av 30-åra ?
Dette ble veldig langt! Men ligger her og ikke får sove, og tenker meg i hjel !