Veldig vonde «mensensmerter»

Iza_

Blir kjent med forumet
Ligger å ikke får sove fordi jeg har så utrolig vonde «mensensmerter». Er i uke 7, med barn nr.3, de to første er nå 10 & 14 år, kan huske at jeg hadde litt sånne smerter med dem også, men jeg var såpass ung da (er 37 år nå), at jeg var betydelig mer avslappet til om det kunne være en begynnende abort da (skjer det så skjer det - typ), enn nå som jeg er såkalt geriatrisk, og alle risikoene er større, og dette var ikke en planlagt graviditet, så går det gæli’ er jeg ganske sikker på at mannen ikke ønsker å prøve igjen. Så føler dette er min siste sjanse på en måte, og jeg elsker den lille spira allerede jeg da (litt tullete kanskje ☺️), og føler meg veldig heldig som får mulighet til å oppleve dette på nytt, med så store barn som jeg allerede har ☺️
Jeg har ikke hatt blødning av noen sort hittil, hadde det aldri med de to første heller. Ei heller opplevd en abortering før.. Men veldig redd for å gå på do og evt se blod på papiret sånn som disse murringene/takene føles for øyeblikket! Kjenner det ned i låra og i hele korsryggen, og verre enn når jeg faktisk har mensen. Kan alder ha noe å si? Kan man få vondere strekninger i livmora når man er i slutten av 30-åra ?
Dette ble veldig langt! Men ligger her og ikke får sove, og tenker meg i hjel !
 
Å nei! Nå gikk jeg på do for å tisse og fikk en god del lyserosa på papiret… er det starten på slutten ? Gjør ikke så vondt nå lenger da (gått ca 40 min siden forrige gang jeg skrev).. Håper noen har lignende erfaringer og at dette ikke er slutten på noe jeg var så glad for skjedde..
 
Å nei! Nå gikk jeg på do for å tisse og fikk en god del lyserosa på papiret… er det starten på slutten ? Gjør ikke så vondt nå lenger da (gått ca 40 min siden forrige gang jeg skrev).. Håper noen har lignende erfaringer og at dette ikke er slutten på noe jeg var så glad for skjedde..
Hvordan går det med deg?
 
Jeg hadde lyserosa utflod/blod på papiret både i uke 6/7 og uke 11/12, han er nå 6 år :) jeg har i alle svangerskap inkl. dette, smerter i rygg som stråler nedover rompa og fremside lår. Krysser fingrene for at det går bra for deg også :D <3
 
Jeg blødde sporadisk gjennom begge mine svangerskap og alt gikk fint ❤️ Håper det går bra og er helt uskyldig! ❤️
 
Jeg hadde en blødning i uke 6, og en del murringer og sterke mensensmerter det var en del lyserosa på papiret, varte kun den dagen og etter det hadde jeg litt brunlig utflod noen dager etterpå, jeg slappa helt av, lå på sofaen, anstrengte meg ikke. Var på ultralyd en uke etterpå å fikk se et sterkt bankende hjerte :Heartred Håper det er helt uskyldig for din del, har lest at det er normalt med små blødningeri uke 6/7/8 da det i denne perioden er når morkaken begynner å dannes å ta over
 
Hvordan går det med deg? :Heartpink
Jeg blødde i 3 av mine fire friske svangerskap, fossblødde tom. Og alt gikk kjempebra. Det er visst ikke så uvanlig og trenger ikke å bety at noe at galt. Krysser fingrene for dere!
 
Da jeg stod opp et par timer senere var det friskt blod på truseinnlegget.. og en god del friskt blod på papiret.. Luktet som mensen (beklager ekle detaljer), og jeg har sånne ‘varme’ murringer i hele korsryggen og foran nede på magen som når jeg har mensen.. Har satt opp privat UL nå om en time, men ganske sikker på at jeg mister nå.. Så fryktelig lei meg.. Får se hva UL viser. Tusen takk for alle gode ord ❤️
 
Da jeg stod opp et par timer senere var det friskt blod på truseinnlegget.. og en god del friskt blod på papiret.. Luktet som mensen (beklager ekle detaljer), og jeg har sånne ‘varme’ murringer i hele korsryggen og foran nede på magen som når jeg har mensen.. Har satt opp privat UL nå om en time, men ganske sikker på at jeg mister nå.. Så fryktelig lei meg.. Får se hva UL viser. Tusen takk for alle gode ord ❤️
Stor klem til deg. Krysser fortsatt fingrene for uskyldig blødning :Heartpink
 
Lykke til på UL, @Daisy :Heartred Skjønner at du tenker det verste, men krysser fingrene for deg likevel og sender gode tanker herfra.
 
Da jeg stod opp et par timer senere var det friskt blod på truseinnlegget.. og en god del friskt blod på papiret.. Luktet som mensen (beklager ekle detaljer), og jeg har sånne ‘varme’ murringer i hele korsryggen og foran nede på magen som når jeg har mensen.. Har satt opp privat UL nå om en time, men ganske sikker på at jeg mister nå.. Så fryktelig lei meg.. Får se hva UL viser. Tusen takk for alle gode ord ❤️
Masse lykke til på ul ❤️ Krysser fingrene for at alt går bra ❤️
 
Huff… håper det går bra med deg❤️ få høre hvordan det går. Krysser fingrene for deg, at det bare er uskyldig. ❤️
 
Da jeg stod opp et par timer senere var det friskt blod på truseinnlegget.. og en god del friskt blod på papiret.. Luktet som mensen (beklager ekle detaljer), og jeg har sånne ‘varme’ murringer i hele korsryggen og foran nede på magen som når jeg har mensen.. Har satt opp privat UL nå om en time, men ganske sikker på at jeg mister nå.. Så fryktelig lei meg.. Får se hva UL viser. Tusen takk for alle gode ord ❤️
Tenker på deg og krysser så veldig fingrene for at alt går bra! ❤️
 
Hvordan gikk det? ❤️
 
Back
Topp