Veldig ulike symptomer

Dunja

Forelsket i forumet
Noen av dere andre som har det veldig ulikt fra tidligere svangerskap? Jeg har to svangerskap bak meg, i begge har jeg vært tidlig kvalm, og hatt ekstrem luktesans, men eller sluppet unna endel andre plager tidlig. Nå er jeg bare litt morgenkvalm og plages ikke med lukt, er derimot konstant PMS, har ømme bryster, er utolig trøtt. Så rart at det er så forskjellig!

Noen av dere andre som har det veldig ulikt fra tidligere svangerskap? Jeg har to svangerskap bak meg, i begge har jeg vært tidlig kvalm, og hatt ekstrem luktesans, men eller sluppet unna endel andre plager tidlig. Nå er jeg bare litt morgenkvalm og plages ikke med lukt, er derimot konstant PMS, har ømme bryster, er utolig trøtt. Så rart at det er så forskjellig!
Ja, mye som er forskjellig fra mine to tidligere svangerskap. Da var jeg ikke kvalm nesten i det hele tatt, også hadde jeg enormt god luktesans. Denne gangen er jeg ikke plaget med gravidnese, men begynner å føle på kroppen at jeg er gravid grunnet at jeg fort føler meg litt kvalm nå og får stadig brekninger om morgenen.

Jeg har ikke vært trøtt tidligere annet enn etter baby har kommet og jeg ammet. Nå sovner jeg hele tiden! Puppene var ikke så ømme i noen andre svangerskap og murringen er ekstra sterk i forhold til andre to svangerskap.

Dette svangerskapet er totalt motsatt av det forrige :) men må spørre det standard spørsmålet, er de to første samme kjønn? :)

Dette er fjerde gang jeg er gravid, og alle fire gangene har vært forskjellige :) Ikke kommet så langt enda denne gang, men de to som er mest motsatt av hverandre er første og andre gang. Tredje gang var liksom en mellomting. Har vært gutter alle gangene, tror det er det nå også :)

Dette svangerskapet er totalt motsatt av det forrige :) men må spørre det standard spørsmålet, er de to første samme kjønn? :)
Jeg har to jenter fra før ja, så kanskje kan det være at det er en liten gutt.... Meeen det virker jo som mange har ulike graviditeter selv med samme kjønn:)

Jeg har to jenter fra før ja, så kanskje kan det være at det er en liten gutt.... Meeen det virker jo som mange har ulike graviditeter selv med samme kjønn:)
Det er sant, men likevel spennende da :D Mange som sverger til at de merker forskjell på formen ang kjønnet :)

Mine to første svangerskap var ganske like. Og det var begge jenter.

Jeg merker mer til at jeg er gravid nå som det er tidlig i svangerskapet. Merket ikke så tidlig med de andre. Var veldig kvalm med begge jentene. Nå kommer kvalmen av og til.

Var ikke så trøtt med de to, men jeg er veldig trøtt og sliten nå.
Jeg tror jeg venter gutt denne gangen. :)

Helt sant! Jeg har to gutter og svangerskapene var veldig forskjellig, så aner ikke hva nr 3 blir :P For denne er også annerledes.. Hehe

Back
Topp