Veldig tungt å komme i gang... noen råd?

England:)

Betatt av forumet
Jeg skulle ønske jeg hadde treningsdilla og bare gledet meg til å komme ut og trene, jeg skulle så gjerne trent masse og kommet i form! Egentlig vil jeg gjøre masse, men dørstokkmila er helt uovervinnelig for tiden... Nå har samboeren min vært bortreist i noen dager, og jeg hadde jo tenkt å komme godt i gang med treningen mens han var borte. Men i stedet har jeg parkert i stua hele dagen, kommer meg stort sett kun på jobb. Ellers blir jeg bare sittende inne og ha "kos" foran tv og pc... Jeg var aldri sånn før, så dette irriterer meg at jeg skal bli sånn nå. Kroppen føles kjempetung og jeg har null energi. Jeg vet at jeg må finne noe jeg synes er gøy, og at når jeg kommer i gang så kommer forhåpentligvis energien sakte men sikkert. Men å komme herfra og dit? Trenger litt boost her... Noen som har det som meg? Eller enda bedre; har hatt det sånn men kommet seg i gang? :)
 
Jeg har hatt det sånn.. men etter operasjonen når jeg ble lettere og lettere så ble jeg mer motivert.. nå liker jeg godt å trene :)
Og når det kommer til kos foran tv og pc så fokuserer jeg bare på at om jeg putter i meg det så ødelegger jeg muligens litt av nedgangen min..
Men jeg koser meg i helgene da ;)
 
Ja jeg må prøve å finne noe som kan motivere meg....:) jeg har tenkt å samle bilder før og etter, som jeg kan plukke fram når jeg tenker at jeg ikke orker å trene. Og så må jeg vel bare prøve litt nye ting, kanskje jeg finner noe jeg synes er gøy...
 
Back
Topp