Veldig trøtt....

• Trådstarter Trådstarter McBaby
  • Opprettet Opprettet
M

McBaby

Guest
Jeg er så trøtt for tiden! Det må jo være frøet som gjør det. Var så utafor og dårlig form i morges at jeg måtte være hjemme fra jobb i dag. Og da sov jeg fra 11.30 til 15.00 på sofaen!![:o] Enda jeg sov 8 gode timer i natt!
Flere som har det sånn?

Jepp konstant trøtt,men jeg har ikke den luksusen at jeg kan slenge på sofaen å sove [:D][;)]

Ja... sover et par timers lur hver dag etter jobb - helt kake[&:]

Jepp, er veldig trøtt jeg og. Var på jobb i går, og var helt utkjørt etterpå. Lå på sofaen hele ettermiddagen. Heldigvis har jeg en fantastisk mann som tar seg av lillegutt. Ikke noe kjekt å være så trøtt da.
Er litt sånn at jeg gruer meg til neste gang jeg skal på jobb fordi jeg blir så utslått av det...

ORIGINAL: McBaby

Jeg er så trøtt for tiden! Det må jo være frøet som gjør det. Var så utafor og dårlig form i morges at jeg måtte være hjemme fra jobb i dag. Og da sov jeg fra 11.30 til 15.00 på sofaen!![:o] Enda jeg sov 8 gode timer i natt!
Flere som har det sånn?

Hei kjekt å se du og kom inn her[:D] 

E og veldig trøtt må kvila kver dag!!

ORIGINAL: Maiå

ORIGINAL: McBaby

Flere som har det sånn?

Hei kjekt å se du og kom inn her[:D] 

E og veldig trøtt må kvila kver dag!!

Ja jeg prøvde å holde meg unna i tilfelle det gikk galt igjen. Det er så kjipt å drive å melde seg ut av terminforum. Men jeg prøver å være litt optimist! [;)] 

Kjenner også til det med trøtthet. Er helt skutt når jeg kommer hjem fra jobb.
Vil helst ikke at de skal vite det der ennå, så prøver å holde samme tempo og gjøre miner til slett spill når jeg er der. Men antagelig gir det seg om en måneds tid [;)]

ja e e kjempe trøtt heile tia stort sett.. sover i 8-9 tima.. kjøre lillegutt på bhg å må legge me igjen.. sover da kanskje 2-3 tima.. å ligge bare på sofaen stort sett ellers på dagen.. vist e må vaske e e heilt kvalm å utslått etterpå... men på ettermiddagen når e henta gulle e vi ute å leika i 2 tima ca,da e e igrunn bra=) men ligge på sofaen igjen når gull e kommet i seng ca kl 19.00 :P

Trøtt,veldig trøtt på kveldstid,måtte bytte bort nattevaktene,klarte jo ikke å holde meg våken[8D]

Sover ganske mye om dagen ja.. 8-10 timer om natta + ettermiddager[;)][;)]
Går seg vel til etterhvert, føler meg konstant trøtt i trynet[:D]

veldi trøtt ja - enromt glad for sykemeldingen jeg nå har fått - kan slappe av å sove ut når jeg føler for det.... bare IRRITERENES med kvalmen som en skal plages med....

Back
Topp