veldig tidlig enda...

eg og!!! gratulere så mye!

Tusen takk, gratulerer til dere og! [:)]  Veldig spent og håper alt går bra :)

Gratulerer så mye! [:D] Håper spirene våre klamrer seg fast. [:D]

Gratulerer så mye til deg også :)

Gratulerer! [:D]

Takk takk, og i like måte [:)]  Mistet i januar, så håper bare det ikke skjer denne gangen og..

Gratulerer så mye :D :D Vi får krysse alt vi har alle sammen :)
Dette SKAL bare gå bra det. Det har jeg bestemt [:D][:D]

Gratulere!!![:)]velkommen!!![:D]

Takk for det, like så [:)]  Virker som det begynner bli mange her allerede? Hehe, ja Væren 85, vi får krysse det vi har og ha troa på at det går bra [;)]

Gratulerer så masse:)
vet hvordan du føler,mistet selv i mai og var 10 uker på vei og er gravid igjen nå:)vi krysser fingre og tær:)

Graulerer så masse!! Mistet selv i mai. Oppdaget i uke 12, men håper den nye spiren sitter nå [:)]

Gratulerer sååå masse [:)]

Hei alle sammen [:)]

Jeg er ny her på BV, og skal bli mamma for første gang
i begynnelsen av April 2010 [:D]
Fikk vite det for noen dager siden at jeg var gravid,
ble sjokkert & veldig glad [:D]
Håper på å bli kjent med dere her inne [:D]

Hei til deg MissM! Og gratulerer [;)]

Og gratulerer til dere andre og!

Når jeg var gravid og mistet så var det noe som sa meg at dette skulle jeg ikke glede meg over, for dette kom ikke til å gå. Denne gangen føles det helt annerledes, tryggere. Andre som har opplevd det sånn? Håper bare det er et bra tegn jeg.. :)

Heihei! Og gratulerer så mye :) Jeg fant ut at jeg var gravid for første gang på søndag! Så veldig nytt alt! Selv om det var planlagt, så var det en overaskelse at det gikk så kjapt! Full klaff i først pp [:D] Så nå prøver jeg å saumfare nettet og suge opp så mye info som jeg bare kan! Er kjempebekymret for at noe skal gå galt!

Så langt så er eneste symptomene jeg har ganske ømme bryster, litt svimmel ved høydeforskjeller (om jeg reiser meg/går opp bakker.. :S) og oppblåst mage!

Hadde likt å vite hvilke symptomer dere har, og ev. om dere har noen gode råd til en førstegangsgravid! [:)]

ORIGINAL: kanskje en jacob

Heihei! Og gratulerer så mye :) Jeg fant ut at jeg var gravid for første gang på søndag! Så veldig nytt alt! Selv om det var planlagt, så var det en overaskelse at det gikk så kjapt! Full klaff i først pp [:D] Så nå prøver jeg å saumfare nettet og suge opp så mye info som jeg bare kan! Er kjempebekymret for at noe skal gå galt!

Så langt så er eneste symptomene jeg har ganske ømme bryster, litt svimmel ved høydeforskjeller (om jeg reiser meg/går opp bakker.. :S) og oppblåst mage!

Hadde likt å vite hvilke symptomer dere har, og ev. om dere har noen gode råd til en førstegangsgravid! [:)]

Gratulerer så mye[:)][:D]

Back
Topp