Veldig svak..

lisabet86

Elsker forumet
Aprilbarna`15
❤ Juliskattene 2018 ❤
Heisann[emoji4]

Setter forsiktig inn en fot hos dere[emoji4]
Testen er tatt i dag ca kl 11.30 (bildet er tatt innen fristen), og om jeg ikke ser syner, så er den svak positiv[emoji7] Skal ta en med morgenurin i morgen, så får vi se da[emoji6]
Men hva mener dere? Ser jeg syner?
b65fe451033fc4b450c0c15d8542d8b4.jpg
3a0b70f6b8c1df62e758318232a3baf1.jpg

Hvor mange DPO er du?
Jeg er sikker på at en digital hadde slått ut ;)
Du må oppdatere oss når du har tatt en ny[emoji173]️

Det jeg ikke er sikker på, syklusen er på bærtur etter jeg tok ut spiralen[emoji29]
Men skal oppdatere med morgenurin i morgen[emoji6]

Gratulerer. Satser på ordentlig jubel fra deg imorgen

Nå har jeg vært i Sverige og kjøpt 5 tester til, så da får vi se utover uka[emoji87][emoji85]
Er det sånn at HCG stiger hver dag, eller hver andre dag?[emoji848]

Nå har jeg vært i Sverige og kjøpt 5 tester til, så da får vi se utover uka[emoji87][emoji85]
Er det sånn at HCG stiger hver dag, eller hver andre dag?[emoji848]
Man sier for enkelthets skyld at det dobler seg annen hver dag. Realiteten er at det er store variasjoner i doblingstid, men at gjennomsnittet er ca 48 timer før nivået har doblet seg. Men det stiger jo hele tiden, bare at det i starten tar tid før en kanskje kan se merkbart forskjell.
Du ser best forskjell om du lar det gå et par dager mellom testene, men vi er mange som ikke klarer det.

Man sier for enkelthets skyld at det dobler seg annen hver dag. Realiteten er at det er store variasjoner i doblingstid, men at gjennomsnittet er ca 48 timer før nivået har doblet seg. Men det stiger jo hele tiden, bare at det i starten tar tid før en kanskje kan se merkbart forskjell.
Du ser best forskjell om du lar det gå et par dager mellom testene, men vi er mange som ikke klarer det.

Takk for god info[emoji4]

Godt å vite at jeg ikke er aleine om det[emoji87][emoji85]

Takk for god info[emoji4]

Godt å vite at jeg ikke er aleine om det[emoji87][emoji85]
Ikke sant. Litt godt å se at det er "normalt" å skrulle sånn

Testen i dag var litt svakere enn i går[emoji29] Så mulig det er "falsk alarm", skal ta en ny i morgen igjen, så får vi se da..
Kjenner jeg blir litt skuffa, men siden syklusen er på "bær tur", kan det muligens være litt tidlig[emoji848]
Godt jeg ikke slapp jubelen løs i går[emoji29]

Huff. Håper det beste!

Back
Topp