Veldig sliten...

Skinnende Perle

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre akkurat nå.. Nå har det vært helg og jeg er fremdeles helt utslitt.

Er 60% sykemeldt fra jobben(barnehage), men den uken som har vært har vært veldig tung med masse møter og planleggingsdag, og jeg kjenner at jeg har veldig lite å gå på. I tillegg nå på toppen har jeg en medarbeider som er såååå vanvittig negativ og bare ser problemer.. Merker jeg bare er utslitt.. Har tenkt tanken på å 100% sykemelde meg, men har ikke lyst til det heller.

Sorry klagingen, men må få det ut et sted

Som om jeg skulle skrevet det selv dessverre.. Bortsett fra at jeg er 40% sykemeldt (foreløpig) og jeg har to sånne negative kj***inger på avd. Skal til legen i morgen, så får se hva hun sier. Er ihvertfall ikke noe godt å gå sånn. Ikke nok med at kroppen streiker, men når hodet blir putta fult av negativitet hele tiden så blir man sliten:(

Huff det hørtes ikke nå bra ut.. kjipt å jobbe med folk som trekker dæ ned istede for å bidra positivt! Kjenner mæ igjæn i å være totalt utslitt, enda det har vært helg og man egentlig skal ha fått energi til ny uke.. Håper neste uke blir bedre for dæ, og at du slipper å sykemelde dæ 100%! =)

Jeg føler meg også helt utslitt selv om det har vært helg, kan ikke huske at det var slik sist! Men jeg har heldigvis bare positive mennesker rundt meg på jobb og de er flinke til å ta hensyn. Huff, kan tenke meg hvor tungt det er å ha negative mennesker rundt seg når man er så sliten!

Dere aner ikke hvor godt ordene deres varmer. Heldigvis skal jeg ha litt fri neste uke så blir bare 2,5 dag med jobb. Forhåpentligvis hjelper det. Men altså noe av det verste jeg veit er folk som bare tenker på seg selv, og er negative hele tiden.. Utrolig frustrerende..

Back
Topp