Veldig satt ut

Qvini

Glad i forumet
Dro på ultralyd å dag for å finne ut om det var en eller to inni magehuset! Selv om det ble mistenkt tvillinger så er jeg enda helt satt ut! Der var det to, med to hjerter som slo [emoji33] noen her som har erfaring med tvillinger? Nå vet jeg jo at mange sier den ene kan trekke seg tilbake! Men de sko vær like langt utviklet mente hun, og alt var som det skulle!
922082dceade57a9f5e55dec62602df7.jpg
 
Åh, din heldiggris! [emoji3] Blir helt misunnelig jeg [emoji23] Har ikke erfaring da [emoji13]merket du noe på graviditetstestene at de var sterke tidlige?
 
Ingen erfaring, men gratulerer!!! :Heartred:Heartred
 
Oi gratulerer så mye:Heartredtenk to stykker så spennende. Jeg er tante til tvillinger der gikk svangerskapet veldig bra. Det blei jente og gutt, gutten var litt over 3000g og jenta litt over 2000g kom en uke før termin.
Dette blir spennende Qvini, og det kommer til å gå bra:love2
 
Gratulerer sååå mye[emoji1][emoji1319] Ingen erfaring her heller, men det blir nok stas[emoji16]
 
Åh, din heldiggris! [emoji3] Blir helt misunnelig jeg [emoji23] Har ikke erfaring da [emoji13]merket du noe på graviditetstestene at de var sterke tidlige?

Jeg fikk først positiv test tre dager etter jeg sko hatt mensen! Da var den kjempe rosa, mens dagen før var det en antydning til strek, og dagen før det igjen var den blenda hvit [emoji85] mistenker du tvillinger?
 
Jeg fikk først positiv test tre dager etter jeg sko hatt mensen! Da var den kjempe rosa, mens dagen før var det en antydning til strek, og dagen før det igjen var den blenda hvit [emoji85] mistenker du tvillinger?

Da er det kanskje ikke slik at HCG er dobbelt så høy med tvillinger alltid da? [emoji848] Ingen grunn til å mistenke tvillinger hos meg, men synes nok det hadde vært stas [emoji5]
 
Jeg fikk først positiv test tre dager etter jeg sko hatt mensen! Da var den kjempe rosa, mens dagen før var det en antydning til strek, og dagen før det igjen var den blenda hvit [emoji85] mistenker du tvillinger?
Av en eller annen grunn klarte jeg å lese at du fikk opp tre streker ha ha. Tenk om testene hadde kunnet det:):)
 
Gratulerer[emoji173]️[emoji173]️
 
Gratulerer så mye!
Jeg har ikke personlig erfaring, men er genetisk disponert. Jeg har yngre søsken som er toegga tvillinger :) Veldig stas! Var superspent forrige gang jeg var gravid om det var 2, for da hadde jeg skyhøy hcg. Nå tenker jeg at det sikkert bare er en uansett.
 
Så staaaaaas!!! [emoji7][emoji7] gratulerer [emoji4][emoji4] håper litt jeg ser noe sånt imorgen [emoji14]
 
Back
Topp