Veldig sår på leppene

Ikke bruk leppepomader hvertfall, det kan gjøre det vondt verre.

Elizabeth Arden 8 hour creme, tykk feit krem. Smører på hver morgen og kveld, trenger kanskje en midt på dagen om vinteren. Helt magisk!

Carmex har jeg veldig god erfaring med. Ellers bruker jeg alltid lipgloss når jeg skal ut (for å få litt farge på leppene) og den hjelper meg å holde leppene fuktige (men den hjelper selvsagt ikke så mye mot såre lepper).

Er også storfan av Burts Bees. Jeg bestiller på nett, men de selges også på Vita og Cubus har jeg sett. Bruker også lipsyler fra The Body shop, de er også veldig gode. De selges på noen apotek også. :) Har generelt en lipsyl overalt, elsker det.

Synes ikke den er så god jeg... Føler meg like tørr på leppene etter å ha smurt den på....

Jeg lurer på hvor mange sånne tråder samme bruker skal legge ut jeg... Har vel fått nok svar på dette nå vel...:rolleyes:

Mentholatum. Enten på tube eller i lypsylform:-)

Har alltid blitt så sår på høst og vinter. Men i fjor begynte jeg med leppe settet til mary kay. Det er en skrubb som brukes av og til og en lepsyl. Bare jeg bruker skrubben av og til så kan jeg e gentlig bruke hvilken som helst lepsyl. Men det funker krutt.. Ikke vært plaget. Når jeg begynte med det var jeg skikkelig stygg og sår i 3uker. Ingenting hjalp. Men det tok 3 dager så ble jeg bra med skrubben og lepsylen.

Er også storfan av Burts Bees. Jeg bestiller på nett, men de selges også på Vita og Cubus har jeg sett. Bruker også lipsyler fra The Body shop, de er også veldig gode. De selges på noen apotek også. :) Har generelt en lipsyl overalt, elsker det.
Hvor bestiller du på nett?

Back
Topp