Veldig sår på leppene

Jeg bruker Mentholatum på tube :) er som vaselin med mentol omtrent ca :) friskt, lindrer og fungerer kjempe bra. Hjelper også å smøre sår forkjølelsesnese med dette.

Siste tuben min gikk det hull på, så hadde innholdet over i en liten boks som jeg fikk i slik reisesett. mer praktisk enn å ha det på tuba faktisk :)

Jeg bruker elizabeth arden 8 hour cream, den lukter ikke så godt syntes jeg, men den fungerer bra!
Kan også anbefale prolip care som du finner på apoteket, denne er for sprukne lepper og munnsår, den fungerer som den skal og du blir ikke avhengig av den etterpå..

Fikk et tips om å prøve brystvortesalve på leppene, og det fungerer veldig bra! Har brukt medela sin purelan (lanolin) et par dager nå, myke lepper som bare det :D

Etter at jeg begynte å bruke Weleda sin har jeg aldri opplevd såre lepper.

Vaselin eller vanlig lypsyl funker best for min del :)

burt's bees har jeg brukt i noen dager nå og den er virkelig helt toppen.
Bruker også mentholatum på tube, det har jeg gjort siden jeg var liten. super å ha på sår nese ^^
Ellers bruker jeg aldri lypsyl (man blir jo så avhengig etterpå)

Eos her å. :)

Purelan brystsalve morgen og kveld, og eos med menthol resten av dagen :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg bruker dr.Lipp. Fåes kjøpt på Vita og er kjempegod :)

Jeg lurer på hvor man får kjøpt burt's bees ? Finner på nettet, men det tar jo litt tid.. De har kuttet ut på bootsapoteket her.
Jeg har kjøpt på Cubus :)

Er også storfan av Burts Bees. Jeg bestiller på nett, men de selges også på Vita og Cubus har jeg sett. Bruker også lipsyler fra The Body shop, de er også veldig gode. De selges på noen apotek også. :) Har generelt en lipsyl overalt, elsker det.

Back
Topp