Veldig redd

Glitter2018

Flørter med forumet
Septemberhjertene 2018
Hei! Har igrunn har lite symptomer til nå annet enn sliten/trøtt, hodepine og litt mensmurringer her og der.

Idag derimot er jeg så sliten at jeg så vidt orket å dusje, måtte dra hjem fra jobb, har stikninger i magen, kvalm i bølger. Får i meg lite mat

er det dårlig tegn?
 
Helt normalt [emoji4] for mange kommer ikke symptomene før alvor før rundt uke 6 [emoji4]
Det er akkurat slik jeg har det for tiden [emoji4]
 
Helt normalt [emoji4] for mange kommer ikke symptomene før alvor før rundt uke 6 [emoji4]
Det er akkurat slik jeg har det for tiden [emoji4]

Ja, jeg er i uke 7 nå. Bare såå redd. Skal til legen imorgen og måle HCG, og håper på noe sykemelding eller noe så jeg slipper å måtte dra hjem fra jobb hver daf. Vanskelig når man jobber i klesbutikk :(
 
Helt vanlig. Syns det roa seg litt denne uka her, men har mye av de samme symptomene[emoji849]
 
Hmm ja kanskje... bare ikke måttet dra hjem fra jobb pga slitenhet enda, så veldig skummelt og nytt
 
Hei kjære deg,

Jeg er ikke helsepersonell, men jeg tror det er litt vanlig.

Vi har ett nettmøte med jordmor Katrine fra Libero i morgen (torsdag) kl 20-22. Kanskje du vil legge inn en tråd der å spørre henne?? Du kan legge inn spørsmålet ditt nå, trenger ikke vente. Alle får svar uansett. :)
 
Ja, jeg er i uke 7 nå. Bare såå redd. Skal til legen imorgen og måle HCG, og håper på noe sykemelding eller noe så jeg slipper å måtte dra hjem fra jobb hver daf. Vanskelig når man jobber i klesbutikk :(

Hvis du hører med legen om å få bli litt sykemeldt og forklarer situasjonen, får du nok det :)
 
Hvis du hører med legen om å få bli litt sykemeldt og forklarer situasjonen, får du nok det :)

Ja.. er bare at jeg er ikke ferdig med prøvetid før i starten av februar, er livredd for at hvis jeg sykemelder meg nå vil jeg bli sagt opp..
 
Ja.. er bare at jeg er ikke ferdig med prøvetid før i starten av februar, er livredd for at hvis jeg sykemelder meg nå vil jeg bli sagt opp..

De kan ikke si deg opp på grunn av det. De må ha en veldig god grunn for å si deg opp :)

Jeg jobber også i butikk :)
 
Ja.. er bare at jeg er ikke ferdig med prøvetid før i starten av februar, er livredd for at hvis jeg sykemelder meg nå vil jeg bli sagt opp..
Det har de ikke lov til [emoji4] må være en gyldig og god grunn til å bli sakt opp, og en sykemelding er ingen grunn [emoji4] er bare å forklare det til arbeidsgiver at du er veldig sliten for tiden, uten å si at du er gravid.
 
Back
Topp