Veldig redd..

Lillemor21

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Augustmødrene 2014
Siden lørdag og frem til i går har jeg hatt utflod, i alle regnbuens farger. Dro til lege i går og leverte urinprøve og fikk bare beskjed om å forholde meg rolig frem til mandag, da skulle jeg komme med ny prøve. Men i dag kom det ferskt blod. Har ikke noe smerter , bare blod, og det er ikke masse men det "fyller" papiret , hvis dere skjønner. Heller ikke noe klumper, bare ren væske. Dro til legevakt og fikk henvisning til ultralyd i morgen.. Fikk ikke vite noe særlig fra legen. Er redd for sen SA i og med at jeg er i uke 13. Det kunne være mistanke om foreliggende morkake, men jeg er så redd og er førstegangsgravid også så alt det her er helt nytt for meg...

Måtte bare få det ut.. Vet ikke helt hva jeg skal forberede meg på i morgen..

Hørtes ikke spesielt morsomt ut, du får ha lykke til i morgen ! :)

Niklas 30.08.08 og lillesøster/bror påtur 04.01.14<3

Uff!!! Ingen god følelse!!! Krysser fingre og alt som kan krysses. Varm klem!!!

Skjønner at du er redd, ingen god følelse når man blør litt.. Krysser fingrene for deg, og sender deg en god klem❤ Håper alt bare er bra på ul i morgen!

- Flittig bruker av app'en ;)

Sender over en god klem å krysser fingra for det beste :)

Skjedde med meg og. Alt er i skjønneste orden her heldigvis.

Håper virkelig alt er bra. Krysser fingrene for deg.

Tusen takk alle sammen for varme tanker og lykkeønskinger <3 det betyr så masse <3

Lykke til i morgen, her tror vi alt står bra til inntil det motsatte er bevist!

Slapp av! Er veldig normalt å blø under svangerskapet.
Men jeg husker følelsen. Og den er søren ikke god.
Første gang jeg var gravid begynnte jeg å blø i uke 15. Ganske mye og igrunn.
Fikk panikk. Men alt var ok. Jeg blødde i 10 uker. Var pga morkaka.
Andre gang blødde jeg fra uke 6 til uke 10. Vet enda ikke hvorfor.
Denne gangen blødde jeg i 5 dager i uke 3 og 4

Takk takk alle sammen. Ja tror kanskje det var mest panikken som kom og tok meg, men ble fremdeles redd. Men vi får se i morgen hvordan det går der inne. Håper lille plommen har det bra ❤

Lykke til! Dette går nok bra skal du se :)

Jente født 2011
Venter en liten 08.01.2014

Lykke til, krysser fingrene for at alt er bra :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg har blødd i begge mine svangerskap, men sitter i dag med to friske barn, så blødning behøver ikke bety sa ;)

Så lenge det ikke er smerter er det positivt :)

Og så er det sånn at slimhinner er mer skjøre under svangerskap, og blør lettere.
I første svangerskap begynte jeg å blø mye bare fordi jeg fikk en kraftig hostekule!
Samleie kan også føre til blødninger; har dere nylig hatt det?

I siste svangerskap nå kunne jeg ikke trene en gang jeg, uten at jeg begynte å blø litt rett etterpå.

Blødde til og fra frem til uke 24 nå sist, enkelte ganger ganske mye. Sjekka aldri opp hva det kom av, for kjente jo liv og at alt var bra med frøkna i magen. Snakka bare med jordmor på tlf et par ganger, og ble beroliget av det.

Lykke til :)

Storebror april 09 ♥
Lillesøster juni 12 ♥

Back
Topp