veldig pinlig, men

!!

Forumet er livet
VIP
Er det noen som har hatt klamydia før?

Har møtt en kar som jeg har blitt "venn"med, og i helgen kom det frem at han har hatt det for 3mnd siden.samme tid som jeg ble "kjent" med han, og hadde han med hjem! Og først nå kommer det frem. Så da kan jeg vel regne med at jeg også har fått det.

Men det jeg lurte på var: hadde dere noen symptomer på det? Og er det urinprøve som blir tatt med legen eventuelt for og finne det ut? Huff..kjenner jeg er både sinna, skuffa og lei meg for at jeg ikke har fått vite noe før!

Har ikke hatt det, men en urinprøve med morgenurin holder for å få svar. :) Lykke til! Håper du slapp unna :)

Har ikke hatt det. Men med en kjapp urinprøve hos legen finner man ut om du har d eller ikke.

Mange får ingen symptomer i hele tatt.

Ja hadde det for 10 år siden, da jeg var på "dateren" ;-P

Hadde vel hatt 3 partnere ila et år og merka det svidde litt da jeg tissa. trudde det va UVI gikk til legen og legen konstanterte klamydia, fikk piller mot det samt oppfordring å kontakte de siste partnerne mine.

Gynekologisk testing er mye bedre enn urinprøve. Du velger selv.

Har hatt det 2 ganger i min ungdom. Ingen symptomer, og måtte i stolen hos legen begge gangene.

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Takk for svar:) jeg skal til legen til uka likevel, så må vel bare krype til korset og få tatt en test! Synst hele greia bare er pinlig! Huff..

Jeg har hatt en partner med dette, og jeg fikk antibiotika uten å bli sjekket den gangen.
Dette er jo ikke flaut, den beste kan oppleve dette :)

Testa meg etter at jeg hadde hatt et litt vilt år med mange partnere :P galskapen lenge leve! Men uansett var heldig og hadde det ikke. Men tissa på urinprøve glass om morningen når jeg skulle til legen, så sa jeg fra at jeg ville teste og da var timen gratis :P Åsså fikk jeg melding på telefonen ca ei uke etter at jeg ikke hadde det :) enkelt å greit!

du kan enten levere urinprøve, eller GU.. ellers finnes det også hjemmetester for klamydia.. som både kan kjøpes på nett og på apotek.. lykke til ;)

Det er en veldig stor prosent som aldri får symptomer, så det er lurt å teste seg ;)
Har aldri hat det selv, men det er ingen grunn til å være flau, kan skje oss alle ;)

Hvis du syns det er flaut å sjekke det så kjøp en test på apoteket:)
Jeg har ikke hatt det, men er ikke dermed sagt at jeg ikke kunne fått det noen gang! Så, som mange andre har skrevet, det er ikke flaut!;)

Det er den aller mest vanlige kjønnssykdommen, så synes ikke du skal være så flau jeg. Norge ligger absolutt på toppen av klamydiatilfeller, tro det eller ei!

Jeg hadde egentlig som vane å teste meg for hver nye sexpartner jeg hadde, fordi det er så vanlig og man ikke pleier å ha symptomer. Da jeg var yngre gikk jeg på helsestasjon for ungdom og på høgskolen kunne man gjøre det hos helsesøster. Veldig enkelt og greit:)
Var litt sløv med å sjekke meg i en periode, plutselig hadde jeg fått det og da måtte jeg ringe fem forskjellige gutter for å fortelle dem at jeg kanskje hadde smitta dem med klamydia. Det var litt flaut!

Men ellers er det null stress, du bare tisser i et glass, og hvis du har det får du to piller som du svelger, og så er det over:)

Back
Topp