Veldig personlig spm...

Jeg har valgt og takke nei til medisiner, men det var også før jeg ble gravid og fikk barn... for meg hjalp det mye med terapi, selv om jeg har tilbakefall innimellom... grunnen til at jeg ikke ville ta det er personlige grunner og erfaringer i familien...

føler du at det hjelper deg synes jeg du skal ta det om det sies at det er greit i lave doser...

Lykke til[:)] og sender en klem også jeg[:)]

Nå vet vel alle her jeg var ganske deprimert i svangerskapet da og før det [8D]

Men etter fødselen føler jeg meg utrolig mye bedre, jeg er nå en annen person. Så medisiner har jeg ikke tenkt på. Har resept på Cipralex, men har ikke brukt de.

Fikk de når jeg var gravid, men spurte om erfaringer her inne på BV (generelt) og leste om bivirkninger og sånt, da nekta jeg. Fikk jeg heller bare være deprimert. Og dessuten var det mange som sa man ble mye verre i begynnelsen av de, før man ble bedre, altså at alt ble veldig forsterka først. Og med tanke på jeg har vært selvskader og sånt, så orka jeg hvertfall ikke det [X(] Ble litt redd meg selv da...

Men som sagt, nå etter fødselen har det ikke vært et spm en gang, for jeg er en ny person nå. Jeg har mye mer energi og er mye mer glad. Aldri følt meg bedre [:D] 

Dama på DPS syns jeg ikke hjalp å snakke med da, eneste som hjalp meg var å snakke med ei JM om alt på sykehuset og det at jeg skrev alt jeg hadde holdt inni meg til mannen så han også fikk lese.

Masse lykke til videre [:)] 

Back
Topp