Veldig livlig ☺

Stallkjærringa

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Novemberlykke 2015
Høsthjerter 2017
Maiblomstene 2020
Junilykke 2020 ♡
Har fått ei veldig livlig ei i magen nå. Har kjent liv lenge og ganske tydelig. Men nå de siste dagene så har jeg først kjent spark på den ene siden av magen, for å se kjenne et dult på den andre siden ;) skvatt nesten den første gangen, men nå har det gjentatt seg endel ganger ☺☺

Flere som har hatt/har det sånn ? ☺

Ja magen rører masse på seg og jeg kjenner det flere plasser samtidig. Og hvis den ligger med hodet ned så kjenner jeg skikkelig dunktrykk nedover når fotene sparker ifra.:)
Mannen syns det er litt freaky å se og kjenne på magen nå.:p Jeg derimot syns det er helt digg. Elsker å kjenne babyliv i magen. Vi kjenner babyen hvis vi klemmer litt forsiktig inn i magen.

Det er så koselig :) her er det også full action. Skulle tro det var to inne der, det kjennes ut som det er dobbelt opp med føtter. Kjenner det dunker på begge sider samtidig :D men det er vel hendene på ene siden :)

Jeg synes det er fasinerende å se på ;) når jeg ser at magen beveger seg ☺ det er veldig spennende og kunne se og kjenne sparkene så godt nå. . ☺☺

Haha ja kan kjenne både oppe og nede sånn omtrent samtidig;)

Back
Topp