Veldig lite liv i magen?!

Ja det er vår første :) mitt lille dyrebare mirakel. Jeg har drømt om å bli mamma, men med PCOS og en samboer som ikke følte seg klar trodde jeg det var en fjern drøm. Men så fiksa naturen det for meg :angelic: så da fikk jeg det jeg drømte om tross fertilitetsykdom, p piller og motvillig samboer. Samboer er med på laget nå da etter sjokket ga seg , det var litt ekstra stas for han når det viste seg å være en liten gutt da, . Hadde aldri trodd på nyttårsaften i år at 2017 skulle oppfylle babydrømmen min:happy093så er så glad, men samtidig så redd at noe går galt og jeg mister gullet han

Enn dere da? Deres første ?
Ja den kakemonsteret dressen var utrolig skjønn :happy093jeg pleier å si stakkars lille baby jeg kan kle han i all slangs kule og søte klær uten at han kan si noe imot :laughing002

Åh, så koselig å høre! Skjønner veldig godt hvordan du føler det. Jeg har selv pco og vi prøvde lenge før det endelig klaffet. Trengte bare hjelp til å få eggløsning. Men drømmen var også fjern for oss, så var litt av et sjokk da vi plutselig fant ut at jeg var blitt gravid! Så er virkelig et dyrebar skatt inni magen[emoji173]
Godt å høre at samboer også ble glad etterhvert:)
Er selv livredd for at noe galt skal skje med skatten vår!

Vårt første også ja:) hehe, ja disse små nurkene kommer til å få kjørt seg av oss gamle mødre[emoji23]

Edit; ikke gamle, men gale mødre[emoji85]

Last edited:
Back
Topp