Veldig lei meg :(:(

luxusmamma

Betatt av forumet
Fikk tlf av advokaten min isted, hvor han forteller meg at far til min sønn går til sak på meg!!! emoticon
Huff, kjenner det vrenger seg i magen min!
Han er jo aldri med sønnen sin engang! emoticon
Han og familien hans mener at de vet best, de er best og alle andre er dårlige foreldre! De liker å slenge dritt om min mann til min sønn og, så det sliter vi litt med enda, men det blir jo ikke bedre om de skal ta ifra meg min sønn!
Og faren sier han er i tvil på om jeg klarer å ta vare på mine barn, siden jeg er gravid med min 3dje! Forbanna bullshitt!! ( er sårende)
De er full i piss og jeg blir så sint og forbanna!! emoticon
Kunne fortalt så mye shitt om faren at dere som er i samme situasjon, hadde elsket faren til barnet deres!
Men, jeg har alt på mitt tørre, så jeg håper det ikke blir endring på 50-50, men om det blir, får han aldri bo fast hos faren!

Måtte bare klage litt 

*sladrer med moto2*

Ticker id: PJa0

Ticker id: f9k1

Ticker id: XOL6


 
skal mye til for at dei tar en unge fra sin mor.. så viss han ikkje har noe på deg så har han nok ingen sak.. eg venter og min tredje, kan no ta meg av ungene mine forde om.. en blir ikkje syk av å være gravid.. 
dårlig gjort av en far og prøve å ta sønnen bort fra mora..

masse masse lykke til..
 
off det er ikke noe kjekt det her:( Vet akkuratt hvordan du har det! gikk gjennom det samme for ett halvt år siden!

så lenge du har alt på ditt, skal det her gå kjempe bra:) masse god bedring!<3
 
Huff, det der hørtes ikke greit ut :(
Håper virkelig situasjonen ordner seg for dere alle!!
 
Hvis du har alt på det tørre som du sier så har du sikkert inget å være redd før, selv om det er en meget ubehagelig situasjon.

Jeg blir rett og slett forbanna når jeg hører, eller leser om foreldrer som ikke klarer å holde sine negative synspunkter om den andre forelderen eller dennes partner for seg selve! De er rett og slett dumme og det er fryktelig frustrerende at det er så vanskelig å gjøre noe med det.

Lykke til! Håper faren til sønnen din får redusert omsorg til annenhver helg! Jeg har vanskelig å tro han har godt av å være sammen med voksne som går så lavt at de baksnakker andre omsorgspersoner.
 
Sender deg en stooor klem! Det ordner seg helt sikkert;-)
 
Back
Topp