Veldig koselig, men....

Linka

Gift med forumet
Det er jo nesten ingen som legger trådene under det forumet de skal lenger......
Er det bare meg eller har noen andre merket det også??? Det er blitt slik at alt legges her og ikke noe legges under de andre gruppene.
Selv syntes jeg det er enklere og finne ting når de ligger der de skall, men det er kanskje bare meg????
Og dette er ikke ment som kritikk, men kanskje en påmindelse...

Klemmer fra meg.

Enig med deg der ja[;)]
Men siden alle er inne her hele tiden så for å få svar så virker det som at man legge inleggene her inne...
ha r vært mye lettere å funnet dem igjen vist de har vært der de "hører hjemme"
[:D]ha en fin lørdagskveld/natt[:D]

Forstår ikke hvorfor det skal være så vanskelig å skrive innleggene der de hører hjemme!
Det er jo bare til å gå inn på "innlegg siden siste besøk" for da får du med deg alt som alle har skrevet...Og du kan selv velge hva du vil lese...

Det var ikke dumt. Tydelighvis noe jeg ikke kan. Må testes.. Thanks..
Klem

Ja, har skjønt at det er mange som ikke vet om den knappen...
Veldig grei å bruke, da går du ikke glipp av noe det andre har skrevet.[:D]

Vill bare si en ting. Da jeg ble medlem i mai så var ikke dette noe problem i det hele tatt.
Så var ganske overasket da jeg endelig kom meg på nett igjen og så at alle skrev på "generelt"
Men det skal nok gå greit til slutt.[;)][:D]

ORIGINAL: Godhjerta

ORIGINAL: Cissi

Forstår ikke hvorfor det skal være så vanskelig å skrive innleggene der de hører hjemme!
Det er jo bare til å gå inn på "innlegg siden siste besøk" for da får du med deg alt som alle har skrevet...Og du kan selv velge hva du vil lese...

Det har ikke jeg forsøkt før, men hørtes ut som en god ide. [:D]

Ellers er jeg enig med alle her faktisk.
Har selv også forsøkt å hinte frempå det samme, om å poste tråder der de hører hjemme.
Men i likhet med de fleste, ser jeg at trådene ikke så lett blir besvart der, som det blir her inne. Pga de fleste er her. Men de fleste er jo her inne, fordi de fleste er her! En evig sirkel... Da jeg startet her inne, var det flest inne på Før Svangerskap - hvor jeg hørte hjemme. Men det har endret seg i det siste.
Kanskje dette også er en fase nå, hvor alle samles her pga flest brukere her?

Klem

Signerer begge to!

ORIGINAL: Tammis

Obss... Merker jeg fikk ett aldri så lite tilbakefall der ja!! [:)]

ENDELIG LITT ACTION[;)]

Det som irriterer meg er folk som legger samme innlegg 2 plasser!!!!

Også syntes jeg det er jævlig irriterende med innlegg som inneholder ti millioner skrivefeil. Både staving og gramatikk.
Og så mange kan det ikke være som har dysleksi her inne.. [8|] Isåfall er det ny rekord!

Det var litt slemt sagt da.. Er jo veldig mange som sliter med skrivevansker så[&:]
Det som irriterer meg er at det hele tiden blir lagt ut private innlegg som spørr etter enkeltpersoner.. Istedefor å bare sende PM liksom!

Back
Topp