Veldig kjekt!

Krøllo

Elsker forumet
Nå klarer samboeren min å kjenne vår lille tulle sparke

Kjempe kjekt at også han får kjenne hvor mye hun spreller, hun er skikkelig livlig!
Kjenner henne hver eneste dag MASSE.

Kjenner deres mann spark ?
 
Her kjenner vi ikke spark på utsiden, har ikke kjent tydelige spark på innsiden heller ennå. kommer nok
 


Onyxia skrev:
Her kjenner vi ikke spark på utsiden, har ikke kjent tydelige spark på innsiden heller ennå. kommer nok



Ja det gjør dere =) Plutselig er det masse sterke spark i magen din også =)
 
Kjent litt liv flere ganger de siste par dagene, men er kun 16 +2, så mannen må nok vente litt til :) Kjent noe tidligere også, men usikker... nå har det vært liksom flere ganger så nå er jeg ganske sikker på det er den lille :)

Gleder meg til manne kan ta del også!!
 
Ja her er det full fart i magen om dagen, og det kan tydelig kjennes utenpå også. Morsomt
 
han kan kjenne små dult, men man må ha litt tolmodighet med hun her for hun vil jo ikke sparke når man holder på magen 
 
Artig at flere kjenner også

Blir sikkert litt mer "virkelig" for mannen når han også kjenner.
 
Såå deilig følelse!:) Jeg kjente for første gang utpå magen i går kveld, sambo var ikke hjemme, mn hadde en superstolt venninne så fikk kjenne d:)
 
Kjenner det bare innvendig enda...
Blir bare mer og mer action så er vel ikke lenge før det vises utenpå.
 
Ja, her er det ett par uker siden sambo kjente utenpå første gang. Jeg har kjent daglig en god stund, det er herlig med "kontakt" :)
 
Kjenner det både inni og utenpå . Og vi kan se sparkene utenpå og. Masse liv! Kjempe gøy :)
 
Her er det også fullt liv. Men tenkte at jeg gadd liksom ikke følge med før rundt uke 21, for var da vi først la merke til det med nr 1 :) Men når jeg lå nede her en dag denne uka, så kjente jeg det så himla kraftig at jeg så det bula på magen, og jeg kjente det. Så på kvelden så fikk sambo også oppleve dette :)
 
Back
Topp