Veldig GRAVID!!!

Camilla81

Forelsket i forumet
Jeg er gla for at jeg skal ha barn og gleder meg som bare det !!!! [:D][:D]
Det som jeg ikke er så gla for... det er at jeg snart ikke har klær som passer!!!!!
Seriøst ille!!!! [&:]
Forsøker å ha på meg klær i god tro om at de passer... og blir bare så utrolig skuffa!!! [&:]
Argh!!![:@]
Her skal kiloene av så fort som bare det !!! [:D][:D]
Gleder meg virkelig til å få tilbake energi og å ut å trille og å dra å trene på treningsstudio igjen[:D]

Hehe!! I know the feeling!!
Jeg har endel hettejakker som jeg har vært sååå fornøyd med at jeg fortsatt får på meg....Helt til jeg kikka i speilet!! de nådde jo ikke ned til navlen engang!!
Så nå har jeg igjen to tights og to trøyer som passer... og det ene er blitt arb.antrekk i forbindelse med flyttinga!! Så det bør ikke drøye så veldig lenge tror jeg før jeg kan begynne med min klær igjen.... Gidder IKKE handle store klær nå!!
Sko er et helvete!! Her snør og regner det om hverandre, og det er ca 30cm med gjørme eller sørpe uansett hvor en setter beina... Og jeg får ikke på meg støvlene mine!!!! Jeg har et par joggesko eller et par stooore vintersko jeg kan bruke, og ingen av dem egner seg!
Så jeg sitter inne!!

Skal bli veldig godt å komme seg inn i klærne sine igjen. Jeg gleder sånn til å få på meg olabuksene igjen.

ORIGINAL: EEM

Jeg er glad jeg ikke har blitt så stor jeg, alle buksene mine passer og noen har til og med blitt litt for store. Tror jeg har mista en del kilo på ræva og lagt på meg på magen. Toppene mine passer fortsatt, men nå er jeg en person som liker å gå i litt store klær, så de har jo blitt litt stramme.
Men nå er det ikke lenge igjen! [:D]

OH!! Heldiggris!!!

Samme her! sikkelig asosial fortiden, har isolert meg hjemme..så og si ingen sko og klær som passer..borsett fra uggs og joggebukse!og er begrensa hvor vell man føler seg i det:pMen har termin idag,så håper den lille melder ankomst snart!!:)

ORIGINAL: Ida1984

Skal bli veldig godt å komme seg inn i klærne sine igjen. Jeg gleder sånn til å få på meg olabuksene igjen.

ORIGINAL: he9e

Samme her! sikkelig asosial fortiden, har isolert meg hjemme..så og si ingen sko og klær som passer..borsett fra uggs og joggebukse!og er begrensa hvor vell man føler seg i det:pMen har termin idag,så håper den lille melder ankomst snart!!:)

samme her..har faktisk ikke tatt annet enn et pledd rundt meg i dag..å her går jeg[:D]
håper bare for alles del at ingen vil komme på besøk til oss nå[:D][8D]

Back
Topp