Veldig forvirrende

Heffan

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Juligull2021
Jeg er førstegangsgravid, og det er så frustrerende å ikke vite hvordan en rie kjennes ut! Nå er det vel sant som de sier de med erfaring om at man kjenner det når det er rier. Men altså.... jeg klarer ikke å legge fra meg tanken på akkurat dette :-) Det siste døgnet har jeg og mannen hatt overnattingsbesøk av mine to minste søsken. De er på 1 og 3 år, og jeg skal love dere det har vært hardt til min høygravide kropp! Har aldri vært så klar kl 4 på en dag. Ikke nok med det, vi var i barneselskap til mitt tantebarn som ble 2 år igår, så det har ikke vært en eneste liten pause. I morgest fikk jeg skikkelig vondt irundt blære område og hele framsiden av magen helt nederst. Dette var VONDT! ikke slik jeg hadde kjent før i det heletatt. Ble nesten litt satt ut:O når disse takene ikke er her har jeg vondt bak i hele ryggen til dette kommer igjen. Jeg har ikke tenkt tanken på å ringe føden heller, for jeg kan liksom ikke helt tro på at dette er noe. Jeg vet jo som sagt ikke hva jeg skal "kjenne" etter :-( er det slik enda utover natten og til i morgen kan jeg ringe tenker jeg. Vil ikke ha for store håp heller! For som jeg sa sist jeg var på føden: nå kommer jeg ikke igjen, før jeg får med meg baby hjem!
 
Tror du vet det når det virkelig setterinn:) mn er du urolig, usikkerpå noe så ta en tlf hvis det gjør deg roligere.. Jeg haddeingen tegn forrige graviditet, mn skjønte liksom når det var i gang.. Takene kom regelmessigog ble sterkere etterhvert
 
Ja, det har gidd seg her nå. Er vel egentlig bare å vente i spenning!:-)
 
Back
Topp