Veldig dårlig gave?

• Trådstarter Trådstarter lindaen
  • Opprettet Opprettet
Syns absolutt det var en fin gave[:)] koselig med gaver som er tenkt igjennom og ikke bare kjøpt fort og galt på ett kjøpesenter syns jeg. Hjemmelaget er alltid best[:)]

ORIGINAL: Ferraribabe

Nei er kjempe koselig med hjemmelagede gaver da. Men personer reagere jo forskjellig. Men jeg hadde blitt glad for det, utenom kaffe og te for det drikker jeg ikke[:D]

Kjempekul gave! Hadde blit tkjempeglad jeg....

Utrolig gøy med gaver som er lagt litt omtanke og tid i! [:D]

Takk for ett fantastisk tips, no fikk æ hodet fullt av idéa!

Det hadde jeg blitt kjempeglad for! Elsker slike gaver! Takk for ideen også[;)]

ORIGINAL: Geb

je hadde blitt kjempeglad je..
ville heller hatt det enn mye av det andre tullet je pleier å få i julegaver....

For en super idè! Jeg elsker sånne ting, så jeghadde blitt kjempeglad for å få noe sånt.
Mulig jeg låner den idèen........du skal få den igjen [;)]

ORIGINAL: lindaen

Vi har 34 stykker å gi julegave til, så for å gjøre det litt billigere har jeg tenkt å dekorere skoesker, og fylle de med koseting.. Skrive oppå at det er en kriseboks til kalde julekvelder.. Vi har tenkt å gi det til 12 stykker.. Hadde dere følt at det var en kjip gave? Foreløpig skal den fylles med 2 poser kakao, 2 poser kaffe latte, 2 poser te, Bokmerke av Matilda, duftelys, kremprøver, en neve twist sjokolader! Kom gjerne med tips om hva mer jeg kan putte oppi[:D]

Jeg syns dette hørtes ut som en helt super gave! En sånn omtenksom, fin en, som det ligger arbeid bak! Jeg hadde blitt kjempeglad i hvert fall!!

Vet ikke om jeg har så mange flere gode idéer til ting å putte oppi da... Kanskje badekuler? Feks. på Saape har de masse småstæsj som kan være kos da. Kommer an på hvem som skal få det også så klart, litt teit med badekuler hvis de bare har dusj liksom (hihi)

jeg hadde blitt superglad for en slik gave... [:D]

ORIGINAL: mortiljenter

Super gaveidè, jeg hadde blitt kjempeglad for en slik gave[:D] 
[:)]sign.

ORIGINAL: lykkepillen

Nei!! Den likte jeg! Mulig jeg stjeler ideen også..[:D]

Sign [:)]

ORIGINAL: Lady m/ Baby

Syns det hørtes flott ut og veldig gjennomtenkt[;)] 

ORIGINAL: ovis lovis

ORIGINAL: ~Fruen~

Flakslodd

nei, tenk om de vinneren mill..flax lodd er kun til nærmeste familie....[;)]

sign.
alle lodd jeg gir bort er jeg deleier i... [8D] vet ikke hvordan jeg skulle reagert hvis de hadde vunnet en mill. på MITT lodd [&:]

Tror det er maaaange som kommer til å få koselige bokser i alle varianter og med all type innhold til jul i år... Så flotte og personlige presanger!! 

Det syns jeg var en kjempebra ide,koselig å få sånne gaver!![;)][:)] Jeg setter mer pris på slikt enn å få et lass med lysestaker,fat,pynteting,håndklær osv....

Hadde blitt glad jeg hvis jeg fikk det[:D][:D]

ORIGINAL: Nøste77

For en super idè! Jeg elsker sånne ting, så jeghadde blitt kjempeglad for å få noe sånt.
Mulig jeg låner den idèen........du skal få den igjen [;)]

Back
Topp