Veldig bra form

Mrs.JaxTeller

Elsker forumet
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Andre trimester er jo som en ferie i forhold til første jo :o
Ingen ekstrem kvalme, ingen spotting, ingen søvninghet, ingenting !
Jeg husker også nå fra forrige sv skap at fra uke xa 13 og til OUL så var jeg nesten usikker på om jeg enda var gravid for jeg følte meg bare superpigg:p
Rart altså :p

Ja, rart at de kan skje så store forbedringer for mange, men deilig da:)

Så deilig da.

Kvalme har jeg ikke vært plaget med.

Spottet har jeg ikke gjort idag, men senest i går så jeg er ikke sikker på at det er over enda, og sover et par timer på dagen enda.

Vel kvalmen har gitt seg noe men den kommer med kynnere som er så sterke og langvarige....håper ferien hjelper på nå. Er 15 uker på mandag så jeg håper på litt energi i ferien. Haddevært deilig å gått litt tur og bevegd kroppen etter 6 uker med ekstrem kvalme og bare ligget og latt kroppen forfalle i sofaen . Ikke noe god opplevelse å prøve bikini for å si det sånt ....

Jeg har ikke vært plaget med noe. Men trøtt og sliten er jeg enda. Men i første trimester var jeg sinna på alle, men nå er jeg ikke det lenger! Haha

Venter på at energien skal komme tilbake.. Men fortsatt utslitt og kjempetrøtt av ingenting, og kvalm.. Håper det gir seg snart så jeg kan fungere en stund;-)

Kvalmen slapp endelig taket for 2 uker siden ( uke 12 ), og jeg MÅ ikke hvile på dagen lengre, nå holder det å bare legge seg litt tidligere. Blodtrykket er fortsatt lavt, så jeg svimler da fortsatt godt! ;-)
Og så har jeg ganske kraftig bekkenløsning, så det er ganske slitsomt..

Skulle aldri lagd tråden . Kvalmen kommer i bølger igjen å jeg har greid å sporadisk sovnet uten å egentlig merke at jeg var særlig trøtt på Dagtid :p
Jaja

Hehe! Jeg blir fortere sliten enn vanlig, men har ikke det sterke behovet for å sove midt på dagen lenger :-)

Back
Topp