Velamentøst navlesnorfeste :(

Bkno6536392

Flørter med forumet
Hei

På OUL fikk jeg beskjed om marginalt navlesnor feste. Nå på veskkobteoll i uke 24 mener legen at feste er velamentøst. Altså at navlenorsfeste er i selve foster hinnen. Dette syns jeg er enda mer skremmende enn første beskjeden. Da det er enda mer risiko med dette feste enn mardinalt feste. Lille gutten var i uke 20 estimert 14 % større enn gjennomsnittet. Nå i uke 24 +5 er han liten og 11 persentil.Ligger i nedre grense. Skal inn igjen på vekst kontroll om 10 dager.

Kjenner jeg er livredd for at noe skal skje med lille gutten. At han ikke får nok næring og oksygen. At han kan få skade pga navlesnor feste. Eller at fødselen starter alt for tidlig. Foreløpig er han veldig aktiv i magen med gode spark. Det er iallefall betryggende.

Er det noen med erfaringer i forhold til velamentøst feste? Har svangerskapet ditt gått bra?

Tusen takk for svar!
 
Jeg har desverre ingen erfaring med dette.
Kan du ikke ringe føden og få snakke med noen som kan forklare deg litt mer?
Forferdelig vondt å gå rundt å bekymre seg slik, så håper noen kan gi deg svar som kan senke skuldrene dine litt.:Heartred
 
Jeg har desverre ingen erfaring med dette.
Kan du ikke ringe føden og få snakke med noen som kan forklare deg litt mer?
Forferdelig vondt å gå rundt å bekymre seg slik, så håper noen kan gi deg svar som kan senke skuldrene dine litt.:Heartred


Ja, det er ikke noe kjekt:( Jeg skal tilbake neste fredag. Så er ikke så lenge til. Får spørre de da. ❤️
 
Her ble det ikke oppdaget før etter fødsel, men det gikk helt bra. :) Helt ukomplisert svangerskap og fødsel, men jeg hadde en relativt stor blødning etter fødsel (endte med utskraping).
 
Her ble det ikke oppdaget før etter fødsel, men det gikk helt bra. :) Helt ukomplisert svangerskap og fødsel, men jeg hadde en relativt stor blødning etter fødsel (endte med utskraping).

Hei.
Så godt å høre at det gikk bra Har forstått at det er større risiko for blødning og utskrapning i etterkant ja. Uff. Skumle greier. Takk for svar
 
Back
Topp