Vel, vel da har jeg prøvd denne "fantastiske" BH-en fra tv-shop...

Hehe, jeg hadde egentlig trodd den ikke skulle være så god :P
Jeg er også en sånn lettlurt greie. Jeg bestilte meg sheer cover for ikke så veldig lenge siden. Men jeg er fornøyd med det produktet da heldigvis :)

Labambie skrev:
Hva skal man si? Den er utrolig god å ha på, kjennes ikke ut som en bh! MEN hva den gjør for puppene? Presser de nedover og innover, stikk motsatt av hva reklamen lover... 
Så da vet dere det. Hehe

Er det denne saken her du har kjøpt?

http://www.tvshop.com/NO/list/2280

Skulle ønske jeg hadde 500,- å bruke på en bh, som endte opp som "kosebh". ;) Her må vi være mer forsiktig med pengene, og da kommer sånne husmorskjøp på tvshop på siste plass gitt.

Live2Learn skrev:
lange flater baller returns in a new cover; Lang flate pupper! =) 

Jeg tenkte meg at det ville bli sånn! Ser jo ut som en sportsbh! :/

Det blir lange flate pattær 

Gullunger <3<3<3 skrev:
Skulle ønske jeg hadde 500,- å bruke på en bh, som endte opp som "kosebh". ;) Her må vi være mer forsiktig med pengene, og da kommer sånne husmorskjøp på tvshop på siste plass gitt.

Akkurat. Nå tror ikke jeg HI kjøpte bh'en med den intensjon å skulle bruke den som kose-bh, så hun hadde vel tenkt seg noe litt annet. Bomkjøp har vel alle opplevd en eller annen gang, uansett om man er forsiktig med pengene eller ikke. Skjønte ikke helt hva du ville med det innlegget her, jeg...

Papillon skrev:

Gullunger <3<3<3 skrev:

Akkurat. Nå tror ikke jeg HI kjøpte bh'en med den intensjon å skulle bruke den som kose-bh, så hun hadde vel tenkt seg noe litt annet. Bomkjøp har vel alle opplevd en eller annen gang, uansett om man er forsiktig med pengene eller ikke. Skjønte ikke helt hva du ville med det innlegget her, jeg...

Noen må bare vettu.... Hun vet jo ingenting om det var en gave, om jeg i det hele tatt har brukt penger på det.. 

Hva da, "bare må"? Vedkommende har strengt tatt ikke sagt noe galt, med mindre det er ille å si at hun ikke har 500,- å blåse på en vare som man skjønner er søppel allerede før den har dumpet ned i postkassa. Det var ikke sagt noe om hvem sine penger du har brukt på det.

Greit og vite... Har sneket litt på den selv... Men da legger jeg den på hylla.

Back
Topp