Vel overstått julemiddag

mb

Gift med forumet
Da var akkurat alle middagsgjestene gått og huset er nesten ryddet. Bare leker igjen, og det er en god del av dem. Det var 7 barn her som har herjet seg gjennom hele huset. kan si det har vært ganske høyt støynivå, men det er bare deilig når du ser at ungene koser seg sånn. Vi var 17 mann til middag, det ble kalkun i dag... Maten var storstått og jeg synes dagen var vellykket. Har vært en utrolig koselig jul.. Håper dere andre også har hatt det supert i jula.[:D]

17 mennesker til middag????? milde moses[:D] Sto du for maten selv?? Vi har hatt en veldig koselig julaften. Nataniel fikk åpne noen gaver før han la seg, også fikk han smake litt riskrem!! Det var stas[:)] Vi var ikke så mange, men det var koselig allike vel. Feiret jul med broren min i år, og det er tre år siden sist, så det var koselig[:)] Her ble det servert ribbe, som alltid. Jeg spiste ikke det, er veggis[:)]

HIHI. Ja måtte nok stå for maten selv. Men har valgt kalkun med vilje. 1. dag er blitt min faste dag i jula. Men du kan ikke bomme på kalkun. Maten lager seg selv.

WOW!!!! IMPONERT JA!!!
Flott at det gikk bra og at dere har kosa dere!!!

Imponert der ja. 17 mennesker !!!

Her har vi hatt besøk av foreldra til sambo. Stille og rolig her i jula.
Klemmer

wow 17  til middag.. det står respekt av!![8|]

Back
Topp