VeL!!!!;D

Ja, og om ikke så kommer den jo etter:) Har jo strengt tatt ikke bruk for den ennå;) er bare at jeg vil ha alt i hus:) men tipper dagene frem til neste uke går fort nå som det er påske, med masse påskekos:)

• Liker
Reactions: VeL
Jippi:) HAHA!! Den kom i posten nå:) Babyborn dukken til vesla har fått første turen i bæresjalet;) var ikke videre lett å prøve sjalet med stor mage og en stiv dukke, men tror jeg blir vedig glad i dette sjalet altsåååå:) HURRA HURRA!!!:):) daaa kan påsken begynne for fullt:) For nå er alt i hus:)

Hurraaa!!! Så godt å høre at du også er fornøyd! Var den like fin som på bildene?
Nå er det påske her også! Søknaden er sendt og om to dager sitter jeg i sola i Las Palmas )))

Hurraaa!!! Så godt å høre at du også er fornøyd! Var den like fin som på bildene?
Nå er det påske her også! Søknaden er sendt og om to dager sitter jeg i sola i Las Palmas )))
Ja, synes den er kjempe fin:) Mannen likte den også:) Så deilig å få unna søknaden:) Las Palmas ja.. hørtes IKKE feil ut:) Kos deg masse masse på tur:) Å god påske:)

Ja, synes den er kjempe fin:) Mannen likte den også:) Så deilig å få unna søknaden:) Las Palmas ja.. hørtes IKKE feil ut:) Kos deg masse masse på tur:) Å god påske:)
Det blir ikke feil, nei. Til tross for at det til tider kjennes feil ut å dra fra redebygning, maling og innkjøp og bruke tid og penger på ferie... Men lillegullet får nok noe for det også :) Det er bare så fryktelig masse som skal gjøres før vi drar, mens mannen er på jobb og bekkenet krangler.. Vi får det til :)
goood påske!!!

Back
Topp