VeL!!!!;D

Lykke-liten

Betatt av forumet
Etter at du la ut bilde av moby wrapen du har kjøpt, klarer jeg ikke slutte å tenke på den;) haha.. gravid-oppheng;) å ble ikke bedre når jeg fikk se den med ugla på... bahhhh... Burde kanskje bare bestille meg en sånn så jeg slipper tenke mer på det;) haha:D

Mye fæle bekymringer om dagen ...haha;)

Samme her.. sukk..
Men jeg skal jo låne av venninna mi..
Tror kanskje det er like greit så kan jeg heller bruke de pengene på en belly bandit.

Ahaaa:) satser på at jeg skrumper inn igjen jeg;)haha;)

Å da var moby wrap owl bestillt:) hihi:) Håper den kommer fort:)

• Liker
Reactions: VeL
Den har jeg også tenkt på, men er så usikker på om det har noe for seg eller er penger i dass...

Den er fantastisk! Brukte forrige gang,men hadde kjøpt for stor så kunne ikke bruke den så lenge.
Den funker! Og så er den bra for sammentrekning av livmoren også.
Og veldig deilig for ryggen.
SKAL ha sånn igjen.

Jeg dropper den, her har livmora trekt seg så fort tilbake av seg selv med god hjelp av masse etterrier da:p

Åjsann, et helt tråd oppkalt etter meg!.. :D
Beklager, det er ikke min skyld at de Moby Wrap'ene er så søte, jeg måtte bare dele lykken, skjønner dere )))
Gratulerer, Lykke-liten, ingen tvil at du blir like glad når du får den ))) Gleder meg til å høre en "hurra" fra deg!

Apropos Belly-bandit, jeg bruker en støttebelte nå, som jeg kommer bare til å sy litt sammen og bruke etter fødselen. To i ett, anbefales ;)

Åjsann, et helt tråd oppkalt etter meg!.. :D
Beklager, det er ikke min skyld at de Moby Wrap'ene er så søte, jeg måtte bare dele lykken, skjønner dere )))
Gratulerer, Lykke-liten, ingen tvil at du blir like glad når du får den ))) Gleder meg til å høre en "hurra" fra deg!

Apropos Belly-bandit, jeg bruker en støttebelte nå, som jeg kommer bare til å sy litt sammen og bruke etter fødselen. To i ett, anbefales ;)
hvor lang tid tok det før du fikk den?:) er så rart, for så fort jeg har bestillt noe, så vil jeg det skal komme med eeeen eeeeneste gang;)haha:)

Bestilte meg MobyWrap med ugle på jeg også gitt...husker jeg savnet noe sånn med storesøster, og tenker at det sikkert er veldig kjekt å ha hendene fri til å hjelpe storesøster med diverse og allikevel kunne bære lillebror :)

hvor lang tid tok det før du fikk den?:) er så rart, for så fort jeg har bestillt noe, så vil jeg det skal komme med eeeen eeeeneste gang;)haha:)
Nå må jeg innrømme det går litt i ett her, med masse forskjellig på en gang.. Men jeg var overrasket at den allerede var her da den kom. Det tok ikke mer enn ei uke, i hvert fall føltes det veldig fort ut. Jeg kan sjekke i morgen. Spørs hvordan det blir nå med påske, men vi får krysse fingrene :)

Ai ai ai.. gikk inn på nettsiden jeg bestillte bæresjalet på nå,(hadde lyst å se på den en gang til, å ja, jeg føler meg litt gal!!) å nå var den med ugla borte.. glad jeg bestillte på fredag:) er nok mange som ville ha den:) Noe jeg skjønner;) hihi!:)

• Liker
Reactions: VeL
ojsann, da hadde jeg flaks med å bestille akkurat der.
Håper du har hentelappen i posten i morgen ;)

Hååååper det:) om den er sendt nå på morran, så burde den være her senest onsdag? posten er vel ikke såååå treg får jeg tro!;)

Husk at posten kan ha en kort dag på onsdag. Prøvde å finne ut i dag i forbindelse md utsendelse av søknadene, men da va siden nede, typisk.
Krysser fingrene for at du har den til påsken :)

Back
Topp