Vel blåst!

Jessjess

Elsker forumet
Ville bare lage ett innlegg hvor jeg sier takk for krigen! :D hehe, jeg har hatt det kjempe kjekt å krige med dere, og vi VINNER så vel blåst! :D hihi! (vinner i allefall mange gode samtaler, vitser, minner og kanskje nye venner om vi får mulighet til å treffes :P)
Håper dere slitne krigere er godt i seng og sover så godt dere bare over hode mulig kan - for det har jeg nemlig tenkt å gjøre! Har vært i ustabil form i dag, så tok siste innspurt her nå rett før krigen ble avsluttet - for de første som ser dette så er vel nicket mitt veldig dominerende på førstesiden.. haha..

Sov godt, så lenge dere kan så snakkes vi nok i morgen ja! :D

Natta :)

Oj så flink du har vært :) var blått overalt her nå :) håper du har sovet godt

Helt enig i at det ble en flott krig! :D syns det har vært koselig å skravle med dere, selvom kanskje ikke jeg var den mest aktive! Men koselig fordet :)

-- tasting fra mobil --

Helt enig i at det ble en flott krig! :D syns det har vært koselig å skravle med dere, selvom kanskje ikke jeg var den mest aktive! Men koselig fordet :)

-- tasting fra mobil --
Jeg syntes du var veldig aktiv jeg :)

er skikkelig spent på om vi klarte 5 plass :)

Flott krig jenter! Og flott innspurt.. denne stakkars soldaten sovnet midt i innspurten:p.
Enig med jessjess om at vi har vunnet uansett:) føler eg "kjenner dåke mye bedre no:)

Kjempe flinke har dere vært :) stolt av å tilhøre mai :)

Back
Topp