vekttrådkommentarer :)

Synes dere er super flinke :) Kjenner jeg faktisk for første gang i mitt liv sliter med å holde meg vekke fra sjokolade.. Har ikke vekt hjemme, så har ikke veid meg på en stund.. veldig spent på neste gang.. :D

Jeg la på meg 1 kg i svangerskapet av de 9 kg jeg gikk ned da jeg var dårlig. Så gikk jeg ned 5 på sykehuset og 6 kg til på 4 dager etter at jeg kom hjem.. Så jeg gikk ned 19 kg i dette svangerskapet. Men jeg trengte det :) Vil gjerne gå ned 5 kg til for å komme på trivselsvekta. Hvis jeg legger på meg igjen..får jeg bli gravid igjen..;)

Virker som jeg har gått ned det som går av seg selv etter fødsel. De to siste ukene har vekta stått stille så nå skal vi ut med vogna!

Varpen skrev:
Virker som jeg har gått ned det som går av seg selv etter fødsel. De to siste ukene har vekta stått stille så nå skal vi ut med vogna!

Det ser i allefall ut til å hjelpe her ;-)
Vognturer er gull i all slags vær :-D

fru Tronrud skrev:
ny uke og nye muligheter sistemann... føler med deg..
masse lykke til denne uka - satser på en liten nedgang :)

Takk!

Nå må jeg prøve å komme ordentlig igang, det som går av frivillig, har tydeligvis gått av. Så da må det litt innsats til. Håper bare at jeg får opp motivasjonen!

Hvordan jeg har fått det til vet jeg ikke, men har gått ned 2(!) kg den siste uka
Kan jo være fordi hu blir tyngre å bære på, og trille på. I tillegg har vi hatt noen handleturer hvor vogna har blitt ekstra tung ;-)

Håper dette fortsetter i alle fall :-D

jeg går sakte men sikkert nedover, men jeg trur helt seriøst at jeg ikke får noe ekstra hjelp av å amme, har ligget mellom 1600 og 1800 kalorier hver dag de siste 3 ukene... å gått ned 600g 500g og nå 400g på en uka... blææ..

å jeg er forresten 10cm større rundt magen nå enn før jeg ble gravid å da har jeg målt 2cm over navelen og ikke på det feiteste... lite deppa nå??? ehh, jaaa..

fru Tronrud skrev:
å jeg er forresten 10cm større rundt magen nå enn før jeg ble gravid å da har jeg målt 2cm over navelen og ikke på det feiteste... lite deppa nå??? ehh, jaaa..

Jeg synes ikke magen min blir noe mindre selv om vekta sier det blir mindre..
Så spørs om jeg ikke skal trygle legen om litt mageplastikk bare snuppa blir stor nok til å klare seg litt mer på to bein :-p

bakemamma skrev:

fru Tronrud skrev:

Jeg synes ikke magen min blir noe mindre selv om vekta sier det blir mindre..
Så spørs om jeg ikke skal trygle legen om litt mageplastikk bare snuppa blir stor nok til å klare seg litt mer på to bein :-p

dere er ferdige med barn dere?
ja kanskje det, men nå skal jeg jeg og mannen ha minst 1 barn til så jeg får vel vente noen år :)

Sånn egentlig så er vi vel det... Men så sa plutselig sambo i dag at man ikke kunne vite hva vi mener om noen år. Så blir jo selvfølgelig ikke før vi er helt sikre ;-)
Også må jeg jo klare å gå ned det jeg har planer om før en eventuell mageplastikk utføres

fru Tronrud skrev:
jeg går sakte men sikkert nedover, men jeg trur helt seriøst at jeg ikke får noe ekstra hjelp av å amme, har ligget mellom 1600 og 1800 kalorier hver dag de siste 3 ukene... å gått ned 600g 500g og nå 400g på en uka... blææ..

å denne uka 300... blir sikkert 200 neste uke så 100 og om 3 uker går jeg sikkert ikke ned noe mer :(

Enda 1kg ned. Men det er også bare "flaks". Hatt svigers på besøk nesten ei uke, så det har blitt lite bæring på veslemor for min del ;-)
Hadde det kjempekoselig da :-D

bakemamma skrev:
Enda 1kg ned. Men det er også bare "flaks". Hatt svigers på besøk nesten ei uke, så det har blitt lite bæring på veslemor for min del ;-)

Flinka :)j

fru Tronrud skrev:

bakemamma skrev:

Flinka :)j

Du har ikke langt igjen før du er der du vil nå :-)
Kjenner jeg misunner deg det litt ;-)

Isj da... Nå kom nedturen jeg venta på gitt. Opp 1 kg denne uka. Men skal da gjøre alt jeg kan for å gå ned den igjen :-)
Ut å trille mens det ennå er godvær, og så får jeg finne på noe anna når det regner :-p

bakemamma skrev:
Isj da... Nå kom nedturen jeg venta på gitt. Opp 1 kg denne uka. Men skal da gjøre alt jeg kan for å gå ned den igjen :-)
Ut å trille mens det ennå er godvær, og så får jeg finne på noe anna når det regner :-p

det går bra. jeg er misunnelig på hvor mye du har klart å gå ned... stå på :)

Så flinke dere er! *misunnelig*
Jeg syns det går usannsynlig tregt med meg, har kun gått ned 10 kg på 5 1/2 uke, og har fortsatt 10 kg igjen før jeg er fornøyd, selvom jeg helst hadde sett at jeg gikk ned 15 til.

Så hadde man gått ned det jeg gikk opp igjen :-p
Jo-Jo vekt, noen som har hørt om det eller ;-)

Har igjen 2 kg på å nå første delmålet mitt, og jeg har egentlig gitt meg sjøl fram til august for å nå det. Nå kan det se ut som om jeg må sette meg nytt delmål for den perioden :-) Men det skal jeg i allefall ikke klage på.

Snickers_81:
Synes 10 kg på 5 1/2 uker er bra jeg :-)
Sjøl har jeg gått ned 8 kg på 7 uker. For jeg gidder ikke ikke telle med de jeg la på meg under svangerskapet. (var bare vekta på ungen, fostervannet og morkaka)

Er stolt av deg som har klart 10 kg, og jeg er sikekr på at du klarer de siste ganske så fort også :-D

bakemamma skrev:
Så hadde man gått ned det jeg gikk opp igjen :-p
Jo-Jo vekt, noen som har hørt om det eller ;-)

Har igjen 2 kg på å nå første delmålet mitt, og jeg har egentlig gitt meg sjøl fram til august for å nå det. Nå kan det se ut som om jeg må sette meg nytt delmål for den perioden :-) Men det skal jeg i allefall ikke klage på.

Snickers_81:
Synes 10 kg på 5 1/2 uker er bra jeg :-)
Sjøl har jeg gått ned 8 kg på 7 uker. For jeg gidder ikke ikke telle med de jeg la på meg under svangerskapet. (var bare vekta på ungen, fostervannet og morkaka)

Er stolt av deg som har klart 10 kg, og jeg er sikekr på at du klarer de siste ganske så fort også :-D

Veldig bra. Stå på :)

Back
Topp