Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ny uke og nye muligheter sistemann... føler med deg..fru Tronrud skrev:
masse lykke til denne uka - satser på en liten nedgang :)
å jeg er forresten 10cm større rundt magen nå enn før jeg ble gravid å da har jeg målt 2cm over navelen og ikke på det feiteste... lite deppa nå??? ehh, jaaa..fru Tronrud skrev:
bakemamma skrev:
å jeg er forresten 10cm større rundt magen nå enn før jeg ble gravid å da har jeg målt 2cm over navelen og ikke på det feiteste... lite deppa nå??? ehh, jaaa..fru Tronrud skrev:
Jeg synes ikke magen min blir noe mindre selv om vekta sier det blir mindre..
Så spørs om jeg ikke skal trygle legen om litt mageplastikk bare snuppa blir stor nok til å klare seg litt mer på to bein :-p
jeg går sakte men sikkert nedover, men jeg trur helt seriøst at jeg ikke får noe ekstra hjelp av å amme, har ligget mellom 1600 og 1800 kalorier hver dag de siste 3 ukene... å gått ned 600g 500g og nå 400g på en uka... blææ..fru Tronrud skrev:
fru Tronrud skrev:
Enda 1kg ned. Men det er også bare "flaks". Hatt svigers på besøk nesten ei uke, så det har blitt lite bæring på veslemor for min del ;-)bakemamma skrev:
Hadde det kjempekoselig da :-D
Flinka :)j
Isj da... Nå kom nedturen jeg venta på gitt. Opp 1 kg denne uka. Men skal da gjøre alt jeg kan for å gå ned den igjen :-)bakemamma skrev:
Ut å trille mens det ennå er godvær, og så får jeg finne på noe anna når det regner :-p
Så hadde man gått ned det jeg gikk opp igjen :-pbakemamma skrev:
Jo-Jo vekt, noen som har hørt om det eller ;-)
Har igjen 2 kg på å nå første delmålet mitt, og jeg har egentlig gitt meg sjøl fram til august for å nå det. Nå kan det se ut som om jeg må sette meg nytt delmål for den perioden :-) Men det skal jeg i allefall ikke klage på.
Snickers_81:
Synes 10 kg på 5 1/2 uker er bra jeg :-)
Sjøl har jeg gått ned 8 kg på 7 uker. For jeg gidder ikke ikke telle med de jeg la på meg under svangerskapet. (var bare vekta på ungen, fostervannet og morkaka)
Er stolt av deg som har klart 10 kg, og jeg er sikekr på at du klarer de siste ganske så fort også :-D