vekttrådkommentarer :)

Første gang vekta viste under 70 kg i dag!!! Hurra! Veier ikke hver dag, men tenkte å sjekke i dag for moroskyld og det var verdt det:) 

Varpen skrev:
Første gang vekta viste under 70 kg i dag!!! Hurra! Veier ikke hver dag, men tenkte å sjekke i dag for moroskyld og det var verdt det:) 

så gøy. GRATULERER :)

endelig går jeg gått ned MYE på en uke nesten 2 kg, men etter forrige uke med oppgang så var det ekstra gøy.. JIPPI JIPPI.. bare 4,5 kg igjen til gravid startvekt:) 

fru Tronrud skrev:
endelig går jeg gått ned MYE på en uke nesten 2 kg, men etter forrige uke med oppgang så var det ekstra gøy.. JIPPI JIPPI.. bare 4,5 kg igjen til gravid startvekt:) 

Så flink du er:D Godt jobbet! Her kryper vekten bare oppover (!!!) til tross for at jeg har vært flink og spist sunt de siste tre ukene.... MEN får vel begynne å trene litt ordentlig snart også. Skal ikke skryte på meg at jeg har vrt så flink til det i det siste!

fru Tronrud: Så flink du er!! :-D

Her står det nå stille, men skal da virkelig ikke gi opp :-)
Gruer meg bare litt til søndagen, for da blir det kakespising. Må jo feire 12 åringen min ;-) (egentlig i morra da)

bakemamma skrev:
fru Tronrud: Så flink du er!! :-D

Her står det nå stille, men skal da virkelig ikke gi opp :-)
Gruer meg bare litt til søndagen, for da blir det kakespising. Må jo feire 12 åringen min ;-) (egentlig i morra da)

:) takk.. gratulerer til gutten din :) vi skal i bryllup på lørdag... får danse kaloriene av seg :P

Da henger jeg meg på dere, synes dere har vært så flinke alle sammen! :)

Håper at dette er det som skal til for å få ut fingeren ;)

har begynt sånn smått med sykling, lørdag syklet jeg nesten 1,2 mil, pause i går pga skikkelig vondt i baken ;p,  men satser på at jeg får meg en tur i kveld når mannen kommer hjem fra jobb :) ellers er jeg flink(ere) til å gå tur når formen tillater det :) har diagnosen hypersomni, noe som i praksis betyr at jeg sover MYE, men prøver å utnytte de gode dagene ;)

Er skikkelig snopen, og da spesielt på kveldene, har dere noen tips til hva som kan døyve det? hva spiser dere, eller har dere viljestyrke til å la være å spise noe som helst? :)

Spiser kake når det serveres, og spiser en sjokolade om dagen ca...
Denne uka har jeg gått lite, så har bare gått ned 0,5 kg.. Men er fornøyd med alt ;-)

det er så gøy å gå ned veldig motiverende. jeg veier 65,8 nå og målet mitt er å veie noe med 63, 29 juli for da får jeg på meg bunaden til barnedåpen. 2 kg på 4 uker bør jeg klare.

Marianne83*2+1 trur du er den eneste osm har vært flink :) supert stå på, jeg kommer etter :) takk for at du oppdaterte slik at jeg ble minnet på vekta og motivert igjen :)

fru Tronrud skrev:
Marianne83*2+1 trur du er den eneste osm har vært flink :) supert stå på, jeg kommer etter :) takk for at du oppdaterte slik at jeg ble minnet på vekta og motivert igjen :)

veldig fort å glemme, glemte meg selv forrige mandag ;) og spesielt nå når ungene også har tatt ferie og dagene stort sett går i ett :)

var selv litt overrasket over at jeg hadde gått ned denne uken, hadde barnedåp i går og det ble jo selvsagt spist alt for mye kaker og mat, men men ;)

tror det var et genistrek å melde meg på her sammen med dere, for kjenner at jeg vil jo gjerne "prestere", og helst ikke gå opp i vekt igjen, så jeg prøver å få gått så mye turer som bare mulig med 3 små og en hel masse husarbeid ;) det går ikke så fort ned, men er det ikke sånn at det er lettere å holde vekten når man ikke går ned for fort? ;) *tenkerdetforåholdemotivasjonenoppe* ;)

masse lykke til med videre vektnedgang, håper du fortsetter å oppdatere du også så kan vi i allefall motivere hverandre :) og veldig gjerne dere andre som også er her :)

, jippi.. da har jeg bare 1,7 kg igjen til startvekta før jeg ble gravid..
da har jeg nådd mitt første  og fra 62,2 til 59,1 er neste mål.. :)

Veide meg på mandag for første gang etter ferien, men glemte å skrive det inn..
faan hakke meg altså... har vært i sverige og riktig stoorkost meg med masse billig godt og annet smuss... her er det bare å brette opp ermene og starte omtrent heeelt på scratch igjen ;( at det skal være så enkelt å legge på seg.. ;)

fru Tronrud skrev:
, jippi.. da har jeg bare 1,7 kg igjen til startvekta før jeg ble gravid..
da har jeg nådd mitt første  og fra 62,2 til 59,1 er neste mål.. :)

så flink du er! :) trener du mye, eller er det kun ved hjelp av kostholdet?

Back
Topp