vektreduksjon

Ja. Gikk på det for 2,5 år siden og gikk ned 18 kg, fra 85 til 67 kg. Klarte fint å holde vekten etterpå, men gikk opp igjen i forbindelse med graviditeten. Nå har jeg startet opp igjen og har gått ned 6 kg til nå. For meg er dette den eneste måten jeg har klart å gå ned i vekt på. Har begge gangene gått på helfart/fullfart (kun shaker/supper), noe som gjør at man går raskt ned i vekt slik at motivasjonen ikke forsvinner underveis :-)

Hvor får man kjøpt disse pillene da? Og hvor mye koster de? :)

er det sånn som bare virker om du trener deg ihjel utenom liksom???
Skal man spise normalt utenom?
Hvor fort begynte du og gå ned i vekt?

Det er ikke piller, det er poser med mat. I begynnelsen spiser man kun 3 sånne poser om dagen og ingenting annet enn vann vsa. Går ned ca 2 kg i uken om man følger dette slavisk. Det er en fordel å trene i tillegg så klart, men man trenger ikke trene seg i hjel. Man må gå på kurs for å bruke xtravaganza. Vet at sprek og blid-kjeden har dette, man kanskje andre kjeder også.

Gikk ned 2-3 kg første uken også 1,5-2 kg så lenge jeg gikk på helfart/fullfart. Sist gjorde jeg det i 5 uker, så gikk jeg over til halvfart. På halvfart gikk jeg ned ca 1 kg i uken. På de 18 kg jeg gikk ned brukte jeg 2,5-3 mnd. 

mariusmor skrev:
Ja. Gikk på det for 2,5 år siden og gikk ned 18 kg, fra 85 til 67 kg. Klarte fint å holde vekten etterpå, men gikk opp igjen i forbindelse med graviditeten. Nå har jeg startet opp igjen og har gått ned 6 kg til nå. For meg er dette den eneste måten jeg har klart å gå ned i vekt på. Har begge gangene gått på helfart/fullfart (kun shaker/supper), noe som gjør at man går raskt ned i vekt slik at motivasjonen ikke forsvinner underveis :-)

man skal jo drikke ganske mye vann itilegg til de shakene, kan man tilsette no samk i vanne eller skal det bare være naturel? 

Vannet skal helst være rent, men en sitronskive fikk vi ha i helgene mener jeg å huske.....

Går ellers greit å drikke vann egentlig. Jeg drakk bare brus før jeg begynte, og hatet vann, men det går helt greit :-) Lov med 1 sukkerfri tyggegummi av og til forresten.

Lille_gulle skrev:

man skal jo drikke ganske mye vann itilegg til de shakene, kan man tilsette no samk i vanne eller skal det bare være naturel? 

mariusmor skrev:

Vannet skal helst være rent, men en sitronskive fikk vi ha i helgene mener jeg å huske.....

Går ellers greit å drikke vann egentlig. Jeg drakk bare brus før jeg begynte, og hatet vann, men det går helt greit :-) Lov med 1 sukkerfri tyggegummi av og til forresten.

Lille_gulle skrev:

oki, satse på at det kommer til å gå bra, skal bynne på tordag,  å skal gå ned 30 kg til jul, ho dama jeg var i samtale med, sa at det skulle ikke være no problem... så da er det bare å håpe. verste blir vel å ikke drikke kafe.. den kaffekjæringa som je e.. hehe

Du må ha lykke til! Det kommer til gå fint! Greit å være klar over at det første 3 dagene er fryktelige, men så kommer energien tilbake :-)

mariusmor skrev:
Du må ha lykke til! Det kommer til gå fint! Greit å være klar over at det første 3 dagene er fryktelige, men så kommer energien tilbake :-)

takk takk:) dette skal gå bra:) lykke til til deg å!! takk for at vil ville svare på innlege mitt:)

Back
Topp