Lille_gulle
Andre møte med forumet
Hei! lurer på om det er noen som har erfaring med Xtravaganza og kan forte litt om det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja. Gikk på det for 2,5 år siden og gikk ned 18 kg, fra 85 til 67 kg. Klarte fint å holde vekten etterpå, men gikk opp igjen i forbindelse med graviditeten. Nå har jeg startet opp igjen og har gått ned 6 kg til nå. For meg er dette den eneste måten jeg har klart å gå ned i vekt på. Har begge gangene gått på helfart/fullfart (kun shaker/supper), noe som gjør at man går raskt ned i vekt slik at motivasjonen ikke forsvinner underveis :-)mariusmor skrev:
Vannet skal helst være rent, men en sitronskive fikk vi ha i helgene mener jeg å huske.....
Går ellers greit å drikke vann egentlig. Jeg drakk bare brus før jeg begynte, og hatet vann, men det går helt greit :-) Lov med 1 sukkerfri tyggegummi av og til forresten.
Lille_gulle skrev:
man skal jo drikke ganske mye vann itilegg til de shakene, kan man tilsette no samk i vanne eller skal det bare være naturel?
mariusmor skrev:Vannet skal helst være rent, men en sitronskive fikk vi ha i helgene mener jeg å huske.....
Går ellers greit å drikke vann egentlig. Jeg drakk bare brus før jeg begynte, og hatet vann, men det går helt greit :-) Lov med 1 sukkerfri tyggegummi av og til forresten.
Lille_gulle skrev:
man skal jo drikke ganske mye vann itilegg til de shakene, kan man tilsette no samk i vanne eller skal det bare være naturel?
Du må ha lykke til! Det kommer til gå fint! Greit å være klar over at det første 3 dagene er fryktelige, men så kommer energien tilbake :-)mariusmor skrev: