Vektoppgang.

Kjempe bra at han hadde kommet seg opp.
Siden du likte hu andre mye bedre så spør om å få bytte.

Ja, jeg VIL bytte helsesøster - men blir så merkelig å treffe henne igjen på helsestasjonen, da[8|]
gruer meg til sånne blikk som sier "der er hu som valgte meg vekk"

Å nei det må du ikke tenke på en gang.
Jeg valgte bort øyenlegen til Ole Martin traff henne vær gang vi var inne.
Samma gjorde jeg me jordmora når jeg fikk Ole Martin og hun kom inn når jeg skulle trilles inn på oprasjonsborde og ønsket me lykke til [;)]

Du bestemmer over deg og dine, går dere ikke helt sammen så kan du bytte.
Bare si i fra så skal jeg ta den kjerringa [:D]

Synes det er ekkelt, jeg..
har vert så mye hos hun "slemmehelsesøstra" nå - så er så redd for hvordan hun vil reagere[8|]
- og så lurer jeg på hvordan kontordama vil ta det - for hun virker som om hun kan AKKURAT så mye som hun MÅ kunne, og ikke mer - så kansje hun ikke vet hvordan jeg kan få bytta helsesøster?[8|]

Bytt helsesøster!! D fortjener du! Trenger ei helsesøster som får en til å føle seg vel og som en god mor,og d virker d IKKE som den gamle helsesøstra di har gjort! [:@] Men den nye derimot!! [:D] Jeg bytta helsesøster etter andre gangen, og angrer ikke ett sekund!! Er ikke helsesøstra sine følelser du skal tenke på nå, men dine egne!! Stå på! [:D]

Får prøve å mote meg opp, ja[8|]

Du vet hva jeg mener, Fiorelina...... BYTT MED EN GANG!

ORIGINAL: Hanne79

Du vet hva jeg mener, Fiorelina...... BYTT MED EN GANG!

-- skjelve--
Hanne79 - du er så streng
Må vel gjøre som du sier da[8|]

hehe - neida..
Sa jeg forresten at den SNILLE helsesøstera heter Hanne? (sammentreff, eller[8|]? [;)])

ORIGINAL: ~Fiorelina~

Sa jeg forresten at den SNILLE helsesøstera heter Hanne? (sammentreff, eller[8|]? [;)])

Neppe[:D]

ORIGINAL: Hanne79

ORIGINAL: ~Fiorelina~

Neppe[:D]

Fnis!!

Back
Topp